obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen of slechte telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
regelmatig niet bereikbaar
bart34
Ik ben regelmatig van buiten af niet bereikbaar. Bellers horen:"dit nummer is niet bereikbaar , probeer het later opnieuw.".

Ik heb de livebox gereset, dat heeft niet geholpen, verder hoor ik vaker van menswn dat dit gebeurd.
Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken?

Bedankt Bart
 
Jeff

Quote

bart34 schreef:
Ik ben regelmatig van buiten af niet bereikbaar. Bellers horen:"dit nummer is niet bereikbaar , probeer het later opnieuw.".

Ik heb de livebox gereset, dat heeft niet geholpen, verder hoor ik vaker van menswn dat dit gebeurd.
Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken?

Bedankt Bart


Heb dit probleem al eens vaker gehad bleek uiteindelijk te liggen aan de livebox
Probeer eens een hard reset van je livebox
 
kippiekip
wij hebben sinds de zogenaamde blijvend lage prijs problemen met zowel de helpdesk als internet/telefoon en zullen zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider
 
Tiger
@kippiekip
Ik weet niet welke problemen je hebt met de helpdesk of internet/telefoon maar vergeet een belangrijk ding niet jij hebt ook RECHTEN en Online heeft ook PLICHTEN je betaald voor een goed produkt en dan mag je ook verlangen dat ze dat ook leveren.
Er zijn klanten die met een probleem zitten wat niet binnen een acceptabele tijd (max. 3 weken) opgelost wordt ze moeten Online via een liefst aangetekende brief in gebreke stellen lossen ze het binnen die tijd niet op kan je altijd je contract laten ontbinden. En in een aantal gevallen is dit een goede oplossing om van de problemen af te komen.
 
luco53
Ik moet bekennen dat ik al enkele maanden geleden op dit forum heb gekeken of dit een bekend probleem was, maar er verder geen werk van heb gemaakt.
Vorige week heb ik echter contact met Online hierover opgenomen. Met een aantal behoorlijk zieke familieleden is het namelijk niet zo prettig met de nodige regelmaat niet bereikbaar te zijn, zonder dat je er erg in hebt.

Ik kreeg hierop toen het volgende antwoord:
Er is momenteel een storing met telefonie van Online, in combinatie met
de Livebox.

Problemen die voor kunnen komen zijn:
- Gesprekken geven af en toe in één richting geen geluid, zodat een
gesprek niet mogelijk is
- Telefonie van Online werkt soms wel, soms helemaal niet, en komt soms
terug zonder duidelijke oorzaak
- Na het maken van een verbinding duurt het soms enkele seconden voor er
geluid is

Het probleem van de éénrichtingsgesprekken is tijdelijk op te lossen
door de stroomstekker van het modem even uit het
stopcontact te halen en er weer in te doen. Wel hebben wij een
storingsmelding doorgestuurd naar onze technische dienst.

Onze excuses voor het ongemak. Wij werken met man en macht aan een
definitieve oplossing en zullen u hier actief over informeren.


Vandaag was het na precies een week wéér zover: dit keer werd er thuis niets gehoord, in welk geval je ook niemand zelf kunt bellen.
Het is écht te hopen dat het nu snel is opgelost, want het duurt best al een tijd!

Jammer, want ik wil hier nog wel kwijt dat we verder best tevreden zijn met Online (voorheen Orange).
Gewijzigd door luco53 op 15 december 2009, 21:27
 
freijn
De spook telefoontjes s'nachts is als ze de boel weer eens gaan resetten.

Heb meerdere keren gebeld met de helpdesk en het kan niet / wordt niet goed opgelost.

Heb inmiddels mijn telefonie bij online opgezegd.... en draai weer met een analoog betrouwbaar KPN lijntje...
 
RBF
@luco53,
Ook wij hebben al langere tijd problemen met de Online telefonie. Het komt frequent voor dat er tijdens een verbinding alleen sprake is van 1 richtingsverkeer. Tijdens de verbinding zijn wij voor degene die ons belt niet te verstaan.
Inmiddels onze 2de Livebox in gebruik
De Help desk geeft al enige maanden aan dat ze er mee bezig zijn, maar tot op heden hebben ze het probleem niet opgelost.
We worden er nu spuug zat van en overwegen een brief in verband met wanprestatie te zenden!
Mocht dat geen oplossing bieden stappen we op.
 
tassietas
Je bent echt niet de enigste.
Ik ben al een half jaar bezig met livebox uit en aan zetten,updaten,resetten enz enz
Mijn telefonie doet het steeds niet en vanaf 10 december heb ik al helemaal geen telefonie meer, moet alles met mijn mobiel bellen.
Regelmatig gebeld maar ik kom echt niet verder met online.
Vandaag weer gebeld en ik eis een nieuwe livebox en wat denken jullie wat het antwoord was .....NEE
Ik betaal mijn rekening nu niet voordat mijn telefoon het weer doet en ik heb per mail gevraagd of hun mijn mobiel kosten willen vergoeden.

Ik kan nu alleen maar afwachten tot 5 januar
 
OnlineZuigt
Ik voel met je mee. Wanadoo / Orange / Online is niet bij machte om de problemen adequaat op te lossen. Ze wijzen liever naar je eigen bedrading / installatie, al is het de 10e keer dat je belt.
 
Renfield

Quote

luco53 schreef:
Ik moet bekennen dat ik al enkele maanden geleden op dit forum heb gekeken of dit een bekend probleem was, maar er verder geen werk van heb gemaakt.
Vorige week heb ik echter contact met Online hierover opgenomen. Met een aantal behoorlijk zieke familieleden is het namelijk niet zo prettig met de nodige regelmaat niet bereikbaar te zijn, zonder dat je er erg in hebt.

Ik kreeg hierop toen het volgende antwoord:
Er is momenteel een storing met telefonie van Online, in combinatie met
de Livebox.

Problemen die voor kunnen komen zijn:
- Gesprekken geven af en toe in één richting geen geluid, zodat een
gesprek niet mogelijk is
- Telefonie van Online werkt soms wel, soms helemaal niet, en komt soms
terug zonder duidelijke oorzaak
- Na het maken van een verbinding duurt het soms enkele seconden voor er
geluid is

Het probleem van de éénrichtingsgesprekken is tijdelijk op te lossen
door de stroomstekker van het modem even uit het
stopcontact te halen en er weer in te doen. Wel hebben wij een
storingsmelding doorgestuurd naar onze technische dienst.

Onze excuses voor het ongemak. Wij werken met man en macht aan een
definitieve oplossing en zullen u hier actief over informeren.


Vandaag was het na precies een week wéér zover: dit keer werd er thuis niets gehoord, in welk geval je ook niemand zelf kunt bellen.
Het is écht te hopen dat het nu snel is opgelost, want het duurt best al een tijd!

Jammer, want ik wil hier nog wel kwijt dat we verder best tevreden zijn met Online (voorheen Orange).




Kheb precies hetzelfde probleem........... Bij het bellen van de helpdesk denk je op een gegeven moment dat je maar beter kunt stoppen met uitleggen, omdat je het gevoel krijgt dat je er zelf meer verstand van hebt dan zij...........
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'regelmatig niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie