Onderwerp bekijken
Geen of slechte telefoonverbinding, meld alles hier.
Pagina 1 van 2: 12
|
regelmatig niet bereikbaar
|
|
bart34 |
Geplaatst op 10 October 2009, 17:09
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Ik ben regelmatig van buiten af niet bereikbaar. Bellers horen:"dit nummer is niet bereikbaar , probeer het later opnieuw.". Ik heb de livebox gereset, dat heeft niet geholpen, verder hoor ik vaker van menswn dat dit gebeurd. Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken? Bedankt Bart |
|
|
Jeff |
Geplaatst op 10 October 2009, 17:26
|
![]() Activiteit ![]() » Weert, Limburg » 6006CL » Zyxel VMG8324-B10A » Ubee EVW3200 Berichten: 211 Lid sinds: 18 May 2008 |
Quote bart34 schreef: Ik ben regelmatig van buiten af niet bereikbaar. Bellers horen:"dit nummer is niet bereikbaar , probeer het later opnieuw.". Ik heb de livebox gereset, dat heeft niet geholpen, verder hoor ik vaker van menswn dat dit gebeurd. Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken? Bedankt Bart Heb dit probleem al eens vaker gehad bleek uiteindelijk te liggen aan de livebox Probeer eens een hard reset van je livebox |
|
|
kippiekip |
Geplaatst op 13 October 2009, 19:15
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 13 Oct 2009 |
wij hebben sinds de zogenaamde blijvend lage prijs problemen met zowel de helpdesk als internet/telefoon en zullen zo snel mogelijk overstappen naar een andere provider |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 15 October 2009, 20:40
|
![]() Activiteit ![]() » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
@kippiekip Ik weet niet welke problemen je hebt met de helpdesk of internet/telefoon maar vergeet een belangrijk ding niet jij hebt ook RECHTEN en Online heeft ook PLICHTEN je betaald voor een goed produkt en dan mag je ook verlangen dat ze dat ook leveren. Er zijn klanten die met een probleem zitten wat niet binnen een acceptabele tijd (max. 3 weken) opgelost wordt ze moeten Online via een liefst aangetekende brief in gebreke stellen lossen ze het binnen die tijd niet op kan je altijd je contract laten ontbinden. En in een aantal gevallen is dit een goede oplossing om van de problemen af te komen. |
|
|
luco53 |
Geplaatst op 15 December 2009, 20:24
|
![]() Activiteit ![]() » Hoek van Holland » Internet + Bellen » Huawei HG655D Berichten: 23 Lid sinds: 20 Mar 2007 |
Ik moet bekennen dat ik al enkele maanden geleden op dit forum heb gekeken of dit een bekend probleem was, maar er verder geen werk van heb gemaakt. Vorige week heb ik echter contact met Online hierover opgenomen. Met een aantal behoorlijk zieke familieleden is het namelijk niet zo prettig met de nodige regelmaat niet bereikbaar te zijn, zonder dat je er erg in hebt. Ik kreeg hierop toen het volgende antwoord: Er is momenteel een storing met telefonie van Online, in combinatie met de Livebox. Problemen die voor kunnen komen zijn: - Gesprekken geven af en toe in één richting geen geluid, zodat een gesprek niet mogelijk is - Telefonie van Online werkt soms wel, soms helemaal niet, en komt soms terug zonder duidelijke oorzaak - Na het maken van een verbinding duurt het soms enkele seconden voor er geluid is Het probleem van de éénrichtingsgesprekken is tijdelijk op te lossen door de stroomstekker van het modem even uit het stopcontact te halen en er weer in te doen. Wel hebben wij een storingsmelding doorgestuurd naar onze technische dienst. Onze excuses voor het ongemak. Wij werken met man en macht aan een definitieve oplossing en zullen u hier actief over informeren. Vandaag was het na precies een week wéér zover: dit keer werd er thuis niets gehoord, in welk geval je ook niemand zelf kunt bellen. Het is écht te hopen dat het nu snel is opgelost, want het duurt best al een tijd! Jammer, want ik wil hier nog wel kwijt dat we verder best tevreden zijn met Online (voorheen Orange). Gewijzigd door luco53 op 15 December 2009, 20:27 |
|
|
freijn |
Geplaatst op 18 December 2009, 12:37
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 11 Apr 2006 |
De spook telefoontjes s'nachts is als ze de boel weer eens gaan resetten. Heb meerdere keren gebeld met de helpdesk en het kan niet / wordt niet goed opgelost. Heb inmiddels mijn telefonie bij online opgezegd.... en draai weer met een analoog betrouwbaar KPN lijntje... |
|
|
RBF |
Geplaatst op 21 December 2009, 20:28
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 21 Dec 2009 |
@luco53, Ook wij hebben al langere tijd problemen met de Online telefonie. Het komt frequent voor dat er tijdens een verbinding alleen sprake is van 1 richtingsverkeer. Tijdens de verbinding zijn wij voor degene die ons belt niet te verstaan. Inmiddels onze 2de Livebox in gebruik De Help desk geeft al enige maanden aan dat ze er mee bezig zijn, maar tot op heden hebben ze het probleem niet opgelost. We worden er nu spuug zat van en overwegen een brief in verband met wanprestatie te zenden! Mocht dat geen oplossing bieden stappen we op. |
|
|
tassietas |
Geplaatst op 23 December 2009, 15:03
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 23 Dec 2009 |
Je bent echt niet de enigste. Ik ben al een half jaar bezig met livebox uit en aan zetten,updaten,resetten enz enz Mijn telefonie doet het steeds niet en vanaf 10 december heb ik al helemaal geen telefonie meer, moet alles met mijn mobiel bellen. Regelmatig gebeld maar ik kom echt niet verder met online. Vandaag weer gebeld en ik eis een nieuwe livebox en wat denken jullie wat het antwoord was .....NEE Ik betaal mijn rekening nu niet voordat mijn telefoon het weer doet en ik heb per mail gevraagd of hun mijn mobiel kosten willen vergoeden. Ik kan nu alleen maar afwachten tot 5 januar |
|
|
OnlineZuigt |
Geplaatst op 24 December 2009, 11:26
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 23 Dec 2009 |
Ik voel met je mee. Wanadoo / Orange / Online is niet bij machte om de problemen adequaat op te lossen. Ze wijzen liever naar je eigen bedrading / installatie, al is het de 10e keer dat je belt. |
|
|
Renfield |
Geplaatst op 24 December 2009, 12:46
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 24 Dec 2009 |
Quote luco53 schreef: Ik moet bekennen dat ik al enkele maanden geleden op dit forum heb gekeken of dit een bekend probleem was, maar er verder geen werk van heb gemaakt. Vorige week heb ik echter contact met Online hierover opgenomen. Met een aantal behoorlijk zieke familieleden is het namelijk niet zo prettig met de nodige regelmaat niet bereikbaar te zijn, zonder dat je er erg in hebt. Ik kreeg hierop toen het volgende antwoord: Er is momenteel een storing met telefonie van Online, in combinatie met de Livebox. Problemen die voor kunnen komen zijn: - Gesprekken geven af en toe in één richting geen geluid, zodat een gesprek niet mogelijk is - Telefonie van Online werkt soms wel, soms helemaal niet, en komt soms terug zonder duidelijke oorzaak - Na het maken van een verbinding duurt het soms enkele seconden voor er geluid is Het probleem van de éénrichtingsgesprekken is tijdelijk op te lossen door de stroomstekker van het modem even uit het stopcontact te halen en er weer in te doen. Wel hebben wij een storingsmelding doorgestuurd naar onze technische dienst. Onze excuses voor het ongemak. Wij werken met man en macht aan een definitieve oplossing en zullen u hier actief over informeren. Vandaag was het na precies een week wéér zover: dit keer werd er thuis niets gehoord, in welk geval je ook niemand zelf kunt bellen. Het is écht te hopen dat het nu snel is opgelost, want het duurt best al een tijd! Jammer, want ik wil hier nog wel kwijt dat we verder best tevreden zijn met Online (voorheen Orange). Kheb precies hetzelfde probleem........... Bij het bellen van de helpdesk denk je op een gegeven moment dat je maar beter kunt stoppen met uitleggen, omdat je het gevoel krijgt dat je er zelf meer verstand van hebt dan zij........... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'regelmatig niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |