Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Snelheid instellen??
|
|
dennisessink |
Geplaatst op 20 October 2009, 14:59
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 22 Mar 2008 |
Hallo, Kun je van de speedtouch 706 de down en upload veranderen of is wat in het scherm staat nou juist de verbindings snelheid?? Dit onderste staat er bij mij, maar heb een adsl extra, dus tot max. 20Mb/s Als het modem hierop vast staat, zal ik ook nooit hoger komen toch??? Actief: 0 dagen, 0:17:42 Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.029 / 4.100 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [KB/MB]: 728,00 / 3,56 Dennis |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 20 October 2009, 20:49
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Wat je ziet op je scherm is je snelheid waarmee je modem intraint. Aan je gegevens is weinig te concluderen. Je moet ook op de 'Details' knopje klikken, rechts bovenaan. De volledige gegevens zijn dan pas zichtbaar. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 29 January 2010, 15:08
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
De waardes zijn prima. Op een ding na. Je zou een stuk hoger moeten kunnen intrainen dan die 12803 down. Upload is wel goed. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid instellen??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox instellen voor interactive TV | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
Fritzbox 3490 instellen | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 20 May 2019 |
Online account instellen lukt niet | : 6 | 05 Aug 2018 | |
Te lage snelheid | Snelheid | : 4 | 02 Jan 2018 |
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 2 | 08 Dec 2017 |
Advertentie