obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Installatie Livebox bij Windows 7??
arundemc
Hallo!

Ik heb al veel rondgekeken hier en op de site van Online. Wij hebben een Livebox hangen en installatie van draadloos internet via de Livebox op andere laptops en mijn eigen desktop pc verliepen moeizaam maar uiteindelijk succesvol.
Hiervoor gebruikten wij de cd van Online die we bij het hele pakket kregen, deze setup was ook te vinden op de site van Online als 'Online assistent'.

Ik heb net een nieuwe laptop en via de ethernetkabel heb ik gewoon internet, maar draadloos internet kan ik niet installeren.
Ik kan geen verbinding maken met het draadloze netwerk van de Livebox wat wel wordt herkend en aangegeven bij de beschikbare draadloze netwerken.

De cd van Online wordt wel herkend maar kan niet worden ge-rund om het maar zo te noemen..
Ik heb ook op het forum al rondgekeken voor handmatige installatie maar dat is voor Windows XP en Vista. Windows 7 wordt ook op de site van Online vooralsnog niet genoemd..

Weet iemand hier meer over, ik ben hier niet al te gevorderd in..

Bedankt!
 
TCP_IP
Druk eens op het REG-knopje onderop de Livebox en maak daarna nog eens verbinding Wink

Dit stukje miste ik in je verhaal.


p.s. Gebruik je de interne draadloze netwerkkaart of een dongle (WiFi stick)
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
arundemc
het is gelukt!
hoe geen idee, maar REG had ermee te maken.. moest nog wel enorm kloten met WEP invoeren, want dat verscheen maar niet haha

bedankt!
 
TCP_IP
En weer een tevreden klant haha Wink
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie Livebox bij Windows 7??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
m7 101 installatie problemen Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 27 dec 2015
Installatie digitale televisie Algemeen : 2 31 mei 2015
Uitgaande mail op Windows telefoon Email : 4 29 jan 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Advertentie