Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Al 60 dagen geen internet
|
|
joostholleman |
Geplaatst op 23 August 2006, 22:00
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 23 Aug 2006 |
Wie heeft er contacten om door de uiterst vriendelijke helpdesk te komen ik heb al twee maanden een dialoog met wanadoo maar ik heb nog steeds geen internet en telefonie. Het heeft twee weken gewerkt en toen ging het @ lampje knipperen en dat knippert nu nog steeds. Ik mag over twee weken in een tv programma komen maar ik weet niet of nou wel op tv wil. Ik heb liever internet en telefonie. Weet iemand een nummer van orange welke ik direct kan bellen? Inmiddels zo'n 30 telefoontjes verder en nog steeds heb ik een storing. Joost |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 23 August 2006, 23:19
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Leden van dit forum hebben positieve ervaringen gemeld met http://www.boycot.nu/ Dit is een website die bemiddelt tussen jou en een bedrijf. Zie het als een laatste strohalm. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 60 dagen geen internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Advertentie