Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Blackberry, WIFI en Thomson TG712
|
|
revdpoel |
Geplaatst op 01 April 2010, 21:54
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 13 Dec 2009 |
Hallo een vraag Ik heb een Blackberry 8520. Probeer thuis via WIFI te internetten Heb Thomson TG712 router Als ik alles invoer op de Blackberry (beveiligings methode en sleutel) en dan connect krijg ik steeds de melding "Verificatie mislukt" Wat gaat er mis? dank je Ron |
|
|
orangeFORever |
Geplaatst op 13 June 2010, 15:17
|
Activiteit Berichten: 32 Lid sinds: 24 Jul 2006 |
Haai. Mijn dochter had eerst geen altijd online bij T-mobile en kreeg het ook niet aan de praat. Effe gerommeld en kwam er achter dat je je browser op Internet Browser moet instellen. Dan kun je via Wifi aan de gang, maar buiten je bereik moet je weer de standaard browser instellen, ander kun je via je gsm-abo het Internet niet meer op. Succes |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blackberry, WIFI en Thomson TG712', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Wifi uitbreiding | Algemeen | : 1 | 23 Jun 2020 |
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Advertentie