Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
livebox en Siemens AL 170 duo
karsl1
Ik heb een telefoon gekocht van Siemens type AL 170 ter vervanging van mijn huidige Panasonic. Ik krijg het toestel echter niet geinstalleerd. Ik bel m.b.v. de livebox van Online. Ik heb online al geraadpleegd maar daar werd ik niet wijzer van. Moet ik iets doen met de livebox? Help?

karsl1
Ik had ook kunnen schrijven "hij doet het niet"! Ik kom niet verder met je antwoord. Wat bedoel je met de telefoonmodus? Ik bel al jaren via de lifebox en dacht dat ik alleen de stekker in het stofcontact hoefde te steken en de telefoonstekker in de telefoonaansluiting!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox en Siemens AL 170 duo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 Jan 2015
Modem configuratie Siemens SX541 verloren Eigen modem configuratie en problemen : 18 20 Feb 2014
configuratie siemens gigaset C470IP, help???? Huawei configuratie en problemen : 7 27 Jan 2013
Livebox adsl connectie valt weg met router aangelsoten Livebox configuratie en problemen : 3 19 Dec 2012
Advertentie