Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Bevestiging bestelling Internet Online
|
|
Darkforce |
Geplaatst op 19 June 2010, 18:46
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 19 Jun 2010 |
Goedenavond mensen, Ik heb 10 juni Online snel internet besteld via de website, Ik heb hiervan een bevestiging via de mail gehad, Oplevering zal 29 juni plaatsvinden, Maar, ik heb verder geen bevestiging via de post of zo gehad. Of krijg ik pas post als de definitieve opleverdatum bekend is ? Ik dacht ik vraag het hier even hoe dat bij jullie is gegaan, Heb geen zin om nu al de klantenservice te bellen Wil ik ook zo houden hahah. Ik zat hiervoor bij ziggo maar omdat de abbo kosten voor televisie op hoog gingen heb ik opgezegd per 30 juni. Bedankt in ieder geval Groetjes Gerard |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 19 June 2010, 19:57
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Een week na aanmelding krijg je een welkomsbrief. En vlak voor de tijd dat je wordt aangesloten krijg een brief met abonnementgegevens en het installatiepakket. Waarom wil je niet bellen met Online? Ben je van plan niet te betalen of zo...? Gewijzigd door I R Baboon op 19 June 2010, 20:00 Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Darkforce |
Geplaatst op 19 June 2010, 23:55
|
Oké bedankt voor uw bericht, dan weet ik voldoende de kosten voor de klantenservice van online is niet veel moet ik zeggen. Maar mijn telefoon ligt nu in reparatie en had wel van een ander even kunnen gebruiken. Ik wil ook weer niet ongeduldig zijn Oja er is natuurlijk 7 dagen "opzegtermijn" en dan gaan ze het pas definitief aanvragen enzo. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 20 June 2010, 11:25
|
De opzegtermijn is de reden dat je na een week pas de welkomsbrief krijgt. Als nu maandag of dinsdag geen welkomsbrief krijgt, toch even informeren bij Online. Er kan altijd iets mis zijn gegaan met je aanvraag. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Darkforce |
Geplaatst op 22 June 2010, 14:26
|
Ik heb gisterennacht een mail gekregen van online met bevestiging dat ze het nu in gang zetten en kan de levering volgen via de website technische leverings proces is ingang gezet voor een nieuwei adsl lijn. kan ook gelijk mijn e-mailadres(sen) gebruiken. Laatst dat ik internet heb gehad via de telefoonlijn was in de tijd van planet internet (een groene ronde modem) dat is wel eventjes geleden. Bedankt en zal nog even laten weten als het is afgerond |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 22 June 2010, 23:28
|
Duimen maar...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bevestiging bestelling Internet Online', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Advertentie