obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Ipad stuurt geen pusnotificatie door
mickmak
Mijn Ipad stuurt geen pushnotificaties door. Emails haalt hij wel binnen, maar van alle andere apps laat hij geen berichten door. Wanneer ik mijn VPN inschakel, die loopt via een US server, laat hij wel de meldingen door. Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen. Technische support levert Online niet en verwijzen mij naar Google.
 
mickmak
Het ging mij meer als zij een Livebox leveren ze wel antwoord moeten geven als ik daar problemen mee heb en mij niet doorverwijzen naar Google als ik vragen heb over de firewall
 
Jeff
heb je al eens gekeken bij je instellingen van je ipad (onder Settings>Notifications)
 
mickmak
Heb pushnotificaties gewoon aan staan. Het ligt aan de provider Online. Op de wifi van KPN laathij wel gewoon de berichten door. Echter geeft Online hier geen technische ondersteuning in helaas.
 
Lizard
Met een snelle zoekopdracht heb ik deze pagina gevonden:

Service voor pushberichtgeving van Apple

Quote

  • Als het apparaat via Wi-Fi is verbonden en nog steeds geen berichtgevingen ontvangt, heeft het Wi-Fi-netwerk dat u gebruikt mogelijk een firewall die poort 5223 blokkeert. Deze poort moet voor TCP-verkeer zijn geopend voordat berichtgevingen werken.


Misschien dat dat je wat verder helpt?
Gewijzigd door Lizard op 12 september 2010, 22:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ipad stuurt geen pusnotificatie door', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie