Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Waarom krijg ik maar 2mbs
|
|
Omie |
Geplaatst op 20 September 2010, 20:44
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 20 Sep 2010 |
ik woon in nijmegen en normaal krijg ik bij xms ( gene die ik hier voor had 20mbs via speed test. ) ik heb mijn postcode gechecked op online site en ik moet tussen 14 en 18mbs krijgen, gister was dit 16 vandaag was het in de middag 4 en nu is het nog maar 2 zoals je kan zien, wat kan hier de oorzaak van zijn |
|
|
orange07 |
Geplaatst op 21 September 2010, 10:01
|
Activiteit Berichten: 106 Lid sinds: 28 Jun 2007 |
Quote Omie schreef: ik woon in nijmegen en normaal krijg ik bij xms ( gene die ik hier voor had 20mbs via speed test. ) ik heb mijn postcode gechecked op online site en ik moet tussen 14 en 18mbs krijgen, gister was dit 16 vandaag was het in de middag 4 en nu is het nog maar 2 zoals je kan zien, wat kan hier de oorzaak van zijn Die testen (online) kloppen niet..... Ook ik zal 14mb krijgen, sure was dus net 7mb, telefoon uitval en meer ellende (Contract opgezegd via rechtsbijstand) blij dat ik weg ben bij deze toko, heb nu wel 25mb.... |
|
|
Omie |
Geplaatst op 22 September 2010, 10:15
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 20 Sep 2010 |
is er nog de mogelijkheid om hier van af te komen want ik heb alleen elende dat ik elke keer 2mb of 3mb per seconde heb, met xms had ik gewoon 20 constant en haalde ik met utorrent 5mb per seconde nu red ik net 1 mb per seconde |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom krijg ik maar 2mbs', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 26 Nov 2019 |
Overgestapt maar nog geen internet en tv | Opleveringsproblemen | : 8 | 04 Jul 2019 |
Advertentie