obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Waarom krijg ik maar 2mbs
Omie
961105330

ik woon in nijmegen en normaal krijg ik bij xms ( gene die ik hier voor had 20mbs via speed test. ) ik heb mijn postcode gechecked op online site en ik moet tussen 14 en 18mbs krijgen, gister was dit 16 vandaag was het in de middag 4 en nu is het nog maar 2 zoals je kan zien, wat kan hier de oorzaak van zijn
 
orange07

Quote

Omie schreef:
961105330

ik woon in nijmegen en normaal krijg ik bij xms ( gene die ik hier voor had 20mbs via speed test. ) ik heb mijn postcode gechecked op online site en ik moet tussen 14 en 18mbs krijgen, gister was dit 16 vandaag was het in de middag 4 en nu is het nog maar 2 zoals je kan zien, wat kan hier de oorzaak van zijn


Die testen (online) kloppen niet.....Sad
Ook ik zal 14mb krijgen, sure was dus net 7mb, telefoon uitval en meer ellende
(Contract opgezegd via rechtsbijstand)
blij dat ik weg ben bij deze toko, heb nu wel 25mb....
 
Omie
is er nog de mogelijkheid om hier van af te komen want ik heb alleen elende dat ik elke keer 2mb of 3mb per seconde heb, met xms had ik gewoon 20 constant en haalde ik met utorrent 5mb per seconde nu red ik net 1 mb per seconde
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom krijg ik maar 2mbs', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen : 8 04 jul 2019
Advertentie