Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
FiberFast dat lijkt me wel wat. | ||||||||||||||||
|
Online introduceert FiberFast, snel VDSL abonnement.
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 30 January 2011, 11:19
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Nadat de pogingen van Online om op de glasvezelmarkt een voet aan de grond te krijgen mislukt zijn concentreert Online zich nu op de VDSL markt. VDSL biedt sneller internet dan bij ADSL mogelijk is. Echter de naam FiberFast doet suggereren dat glasvezeltechniek gebruikt wordt. Dit is dus niet zo. Post ervaringen, vragen etc. hieronder. |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 30 January 2011, 11:24
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
De specificaties van het Huawei HG655d modem van Online. Type Draadloos: Multi PC modem Merk en type: Huawei HG655d Aansluitingen: WiFi 802.11b/g/n 4 x Ethernet: (10/100 Mbps) 2x Telefoon Bijzondere mogelijkheden: Eenvoudig draadloze verbinding instellen (WPS) |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 31 January 2011, 15:44
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Online zal wel geen VDSL leveren over een analoge KPN lijn. Er staat nergens dat je telefonie moet afnemen als je VDSL wilt hebben. Waarom bel je nog via KPN? Weggegooid geld. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
nokowow |
Geplaatst op 22 February 2011, 08:44
|
Activiteit » Sneek » 8603 » Internet » Thomson TG712 Berichten: 40 Lid sinds: 05 Feb 2008 |
Maar waar is dit beschikbaar heb al uren lopen zoeken maar waar en hoe... Gek word je er van, door de bomen het bos niet meer zien Bij tele 2 kan ik het wel krijgen, je zou verwachten, dat als online je het de bestaande klanten ook aanbied we wachten nog even af |
|
|
nokowow |
Geplaatst op 22 February 2011, 18:57
|
Activiteit » Sneek » 8603 » Internet » Thomson TG712 Berichten: 40 Lid sinds: 05 Feb 2008 |
wacht maar dat er een camera bij komt Dan Is alles zo opgelost raar he dat het nog steeds zo moet in Nederland. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 22 February 2011, 20:27
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Quote Heb me een beetje over VDSL ingelezen maar dat kpn+vdsl niet mogelijk is wist ik nog niet. Waarom is dat dan? Omdat VDSL van [wijkcentrale] > glasvezel > [Wijkverdeler] > koper > [huis] gaat? Wat is er precies anders dan ? Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 25 February 2011, 00:33
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Bij elke VDSL aansluiting is linesharing niet meer mogelijk. Dat is bij elke provider zo. Zal wel te maken hebben met de gevoeligheid van VDSL voor storingen. Dan is een kale lijn het beste om VDSL over te sturen. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Bigpapa |
Geplaatst op 02 March 2011, 06:36
|
Activiteit » Ergens in nederland Berichten: 35 Lid sinds: 29 Nov 2008 |
Ik zou me ook wel willen inlezen over dat VDSL. Ik heb hier inetrnet en telefoon van wanadoo/orange/online maar de abbo van de kpn heb ik ook nog. Zal volgens div, mensen wel vreemd zijn. Maar in het begin waren er bij mij best wel problemen met de telefoon van online. Als die er dan mee op hield kon ik gewoon via de kpn bellen... Maar begrijp ik goed als ik die op zeg (kost me € 10,- p/mnd) dan kan het wel???? Vreemd eigenlijk om de lijn op te zeggen betaal je € 10,- terwijl ik aan de kpn hetzelfde betaald. en als er wat is kan ik nog via de kpn lijn bellen. Ben ik wel iets duurder uit met bellen, maar bellen kan ik. Hoewel dat ook tegenwoordig overbodig is met al die mobile phones. Ik zit net ff te kijken maar volgens online is nog niet beschikbaar op mijn adres, maar Tele2 zegt GEFELICITEERD u kunt nu overstappen op VDSL.... Hoe kan dat nou.... Volgens BBNed. Beschikbare Dienst Project Max snelheid ADSL 2-8Mb/512Kb ADSL2+ 16-24Mb/1Mb SDSL 2.3Mb/2.3Mb Gebundelde SDSL 9.2Mb/9.2Mb ADSL2+ BBned Ethernet DSL 12Mb/1Mb ADSL2+M BBned Ethernet DSL 4Mb/2Mb B-SDSL.bis BBned Ethernet 10Mb/10Mb FTTx WES-B-Far-net 100Mb/100Mb DSL centrale Afstand tot centrale 1987 meter Code centrale Naam centrale Gewijzigd door Bigpapa op 02 March 2011, 06:50 |
|
|
jpt |
Geplaatst op 02 March 2011, 08:13
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 112 Lid sinds: 21 Dec 2010 |
gezien jouw afstand tot de wijkcentrale (als deze klopt) is het antwoord van tele2 helemaal fout!(kunnen zij je dus niet aansluiten) ze leveren tot 1200 meter van de wijk centrale! maar ja tele2 he(ik kom er vandaan) vdsl was voor mij bij hun geen succes zat toen volgens bbnet op 873 meter van de wijkcentrale en kreeg 18,9 mb binnen op 20 mb hab ik 14 mb. na downgrade werd ook dit minder 13 mb. sinds ik bij online zit heb ik 16mb met uitschieters naar 18 mb en volgens bbnet zit ik plotseling een kilometer verder van de wijkcentrale ?(zal wel goed wezen allemaal) alleen telefoon ben ik minder over te spreken ,vaak eenrichting verkeer. mocht je toch denken naar tele2 te gaan lees je eerst eens in op het andere forum(hier bovenaan de pagina aanklikken) tot welke afstand online levert weet ik niet maar het zou ook daaraan kunnen liggen. of de centrale is nog niet aangepast.(ze zijn alles aan het uitrollen) grts |
|
|
Bigpapa |
Geplaatst op 02 March 2011, 09:32
|
Activiteit » Ergens in nederland Berichten: 35 Lid sinds: 29 Nov 2008 |
Nee ik wil niet naar Tele2 maar ik heb niet zo`n flinke download snelheid. Ik download nieuwsgroepen en dan zit ik met newsleecher op 1.56MB/s. Volgens mij is dat niet echt snel. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online introduceert FiberFast, snel VDSL abonnement.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Advertentie