obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
qos settings. huawei hg655d
everythingzen
hallo,

omdat ik meerdere gebruikers op 1 modem heb , wil ik dat de modem de hoogste prioriteit (download en upload) bij mijn computer legt.
Via online heb ik begrepen dat ik dit via de Qos in kon stellen maar dat ze me geen verdere ondersteuning konden bieden.

Via het grote www heb ik geen faq kunnen vinden of een voorbeeld. Met de help van de modem kom ik niets verder.

ik heb het volgende al ingesteld maar weet niet of dit voldoende is om het te laten werken/

4t1s1d

bedankt voor de hulp!

Wouter
 
jessedevries20
Volgens mij moet je onder het kopje `Operation´ in Queue de prioriteit instellen.
1 is de belangrijkste, hoe lager het cijfer hoe minder de prioriteit
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'qos settings. huawei hg655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Vlan Settings voor Asus RT-AC68U Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie