Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Geen automatische contract verlenging
|
|
Jeff |
Geplaatst op 24 May 2011, 21:17
|
Activiteit » Weert, Limburg » 6006CL » Zyxel VMG8324-B10A » Ubee EVW3200 Berichten: 211 Lid sinds: 18 May 2008 |
Mijn contract loopt over 2 dagen af zonder automatische verleging zoals beschreven op de mijn online, Dat wil dus zeggen dat ik als ik geen actie onderneem ik mijn adsl en telefoonnummer kwijtraak ? Of word dan mijn adsl beëindigd en het voip nummer teruggezet naar KPN? En dan ht adsl Abbott beëindigd. O line zelf laat hier niks over blijken op de site. Jeff. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 24 May 2011, 22:50
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Op de site van Online kan je dit lezen bij de voorwaarden van je abonnement: De Overeenkomst voor bepaalde tijd wordt aangegaan voor een bepaalde termijn (bijvoorbeeld voor één of twee jaar) en is niet tussentijds opzegbaar. Na afloop van de bepaalde termijn wordt de Overeenkomst voor bepaalde tijd automatisch omgezet in een Overeenkomst voor onbepaalde tijd, die vanaf dan opzegbaar zal zijn met in achtname van een opzegtermijn van één maand. Duidelijk genoeg, lijkt me zo. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Jeff |
Geplaatst op 25 May 2011, 08:43
|
Activiteit » Weert, Limburg » 6006CL » Zyxel VMG8324-B10A » Ubee EVW3200 Berichten: 211 Lid sinds: 18 May 2008 |
Aha oké, zo ver had ik nog niet gekenen. Thx anyway. Jeff. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen automatische contract verlenging', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 1 | 27 Jul 2019 |
Advertentie