Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Geen verbinding
|
|
icethi |
Geplaatst op 03 June 2011, 08:11
|
Activiteit » Amstelveen Berichten: 9 Lid sinds: 03 Jun 2011 |
Sinds gisteravond ongeveer rond 20:00 werkt mijn internetverbinding slechts. Op mijn speedtouch modem vallen continu alle led lampjes weg en ik kan nauwelijks internetten. Sinds vanochtend 07:00 gaat het iets beter. Hebben meer meer hier last van gehad. Ik woon overigens in Amstelveen |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 03 June 2011, 19:16
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Kan van alles betekenen. Valt ook het power lampje weg? Of verandert van kleur (oranje/rood)? Dat wijst op een defecte voeding of router. Anders moet je eens kijken wat er in het log staat en wat de intrainwaardes zijn van het modem. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
icethi |
Geplaatst op 04 June 2011, 12:10
|
Activiteit » Amstelveen Berichten: 9 Lid sinds: 03 Jun 2011 |
Bedankt voor je reply. Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van de klantenservice. Zij hebben metingen verricht en geconstateerd en vermoeden dat de modem de oorzaak is. Er wordt een nieuwe modem opgestuurd. Er was laatst ook een KPN monteur bij mij langsgeweest en die merkte ook op dat mijn modem verouderd was. Baat het niet, dan schaadt een nieuwe modem zeker niet |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Advertentie