Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
USB aansluiting
|
|
MohKraats |
Geplaatst op 25 June 2011, 09:22
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 24 Jun 2011 |
De USB aansluiting van het modem kan je gebruiken om er een usb drive aan te hangen. Deze is dan je benaderen als een FTP server. In het modem moet je dat aanzetten, en een gebruikersnaam en paswoord instellen. Menu: "Geavanceerd" menu "USB" Hier moet je "FTP ingeschakeld" aanvinken, dan krijg je het configuratie menu. Zover ik kan zien is dit de enige mogelijkheid om de usb drive te benaderen. Wel een mooie optie om bv backups te maken. Veel backup programma's kunnen ook met ftp overweg. Greez, Moh. Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 25 2011 10:29:12: Voor backuppen naar een FTP server kan je bv Areca gebruiken. Dit is een gratis programmatje, wat je kan downloaden van: http://www.areca-backup.org. Loop wel even door de tutorial heen op hun website: http://www.areca-backup.org/tutorial1.php Het programm is makkelijk om mee te werken, aleen moet je wel even weten hoe het werkt. Vooral de eerste keer er mee beginnen gaat alles net even anders als anders. Je moet hier even doorheen. En wees gerust het is even schrikken maar valt reuze mee. En als je ziet wat het programma allemaal kan, wil je nooit meer zonder. Gewijzigd door MohKraats op 25 June 2011, 09:55 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'USB aansluiting', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Telefoon aansluiting? | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 20 Jul 2016 |
aansluiting Zyxelmodem | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 2 | 13 Feb 2015 |
Huawei HG655D usb aansluiting | Huawei configuratie en problemen | : 4 | 17 Jan 2015 |
Dubbele aansluiting en sinds 24 oktober geen aansluiting | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 2 | 09 Nov 2014 |
huawei HG655d usb aansluiting (hd of usbstick) | Huawei meer apparaten aansluiten | : 4 | 03 Jan 2014 |
Advertentie