obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Dubbele aansluiting en sinds 24 oktober geen aansluiting
Csterbeek
Ik ben op 18 september aangesloten bij online.nl.
Werkte prima, totdat er een tweede aansluiting door online.nl is geactiveerd op mijn huisadres. Onbegrijpelijk...

Op 24 oktober ging mijn signaal eruit en ben tot op nu niet meer voorzien van Internet en bellen.

Het is verschrikkelijk wat er gebeurt, ik moet trucs uithalen om mijn bankzaken te kunnen doen.
Mijn schoolgaande kinderen die veel opzoeken op Internet voor school gaan elders om te kunnen leren.

Na vele telefoon gesprekken ben ik nog steeds niet aangesloten en voel me niet gehoord en van het kastje naar de muur gestuurd.

Wie kan dit bij online.nl nu oplossen?

Bovendien is er een incasso van 126 euro, ook daar gaat het mis mee. Jullie belasten de belkosten...

Help! Ik ben ten einde raad
 
Tiger
In de 1e plaats wie heeft die 2e aansluiting geregeld dat zal Online toch moeten kunnen vertellen.
Verder moet je Online in gebreke stellen voor de problematiek die er nu is en je moet ze aansprakelijk stellen voor de kosten die je nu extra moet maken.
Verder zou ik als het mij gebeurde alle betalingen opschorten en de gemaakte betalingen storneren (terugboeken) totdat de zaak in orde is.
Maar dit moet je allemaal zelf bepalen wat je in deze doet.
Ik wens je in elk geval succes met hetgeen je moet regelen om de zaak weer in orde te krijgen.
Laat je in elk geval niet intimideren door Online blijf zakelijk en rustig dat werkt in de meeste gevallen goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dubbele aansluiting en sinds 24 oktober geen aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie