Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
Eigen router aansluiten op Huawei modem-router
|
|
RvdH |
Geplaatst op 27 September 2011, 15:31
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 27 Sep 2011 |
ALREADY UPDATED: onderaan... Hoi, Heb vandaag nieuwe modem met ingebouwde router ontvangen: Huawei hg655d (dus modem-router). Kom via wifi van de Huawei gewoon op internet. Heb daarna mijn "oude" router via LAN aangesloten op Huawei en laptop via wifi van mijn "oude" router aangemeld. Krijg op de "oude" router wel internet binnen (volgens het lampje), maar kan vanaf laptop via wifi naar mijn "oude" router via LAN naar Huawei niet internet op. Ik denk dat ik iets in moet stellen in de Huawei modem-router. Enig idee? Groet, Raymond N.B. Via de routerfunctie van de nieuwe Huawei modem-router kom ik wel via wifi op internet. Wil evenwel mijn "oude" router nog gebruiken ivm overige apparaten die via wifi verbonden zijn (PC Win 7 en wifi-printer). Hmmm, kan snel gaan allemaal... Bedacht me dat het wellicht toch nog anders zat: standaardgateway is in nieuwe modem-router een andere dan in mijn vorige modem. Dit aangepast in mijn "oude" router, en het werkt... TOPIC KOMT HIERMEE TE VERVALLEN / MAG GESLOTEN Gewijzigd door RvdH op 27 September 2011, 15:53 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen router aansluiten op Huawei modem-router', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
M7 aansluiten achter switch? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 1 | 16 Jun 2021 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Zelf Router op glasvezel | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 1 | 16 Sep 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Advertentie