obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Beveiligingsmodus aanpassen in modem.
Zyxist
Sinds kort zijn wij in het bezit van de Zyxel VMG 8825 T-50.
Het lukte me niet om mijn HP Deskjet 3050A beveiligd draadloos aan te sluiten.
De helpdesk van Online zei laconiek dat dat aan de printer ligt en daarmee was de kous af.
Samen met de Zyxel Support Campus heb ik dat kunnen oplossen door de beveiliging met wachtwoord uit te schakelen en alleen de MAC-adressen van onze Pc's te laten toestaan.
In het modem is namelijk geen keuze mogelijkheid voor een andere beveiligingsmodus dan alleen WPA2-PSK. Een lagere beveiligingsmodus zou het probleem kunnen oplossen. Met het modem Zyxel VMG 8324 had ik geen verbindingsproblemen met deze printer.
De helpdesk van Online zegt dat in het modem geen andere beveiligingsmodus is te kiezen.
Mijn vraag is of dat werkelijk zo is of dat misschien een firmware-update soelaas zou kunnen bieden.
Is zo'n firmware-update van de Zyxel VMG8825 probleemloos uit te voeren?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beveiligingsmodus aanpassen in modem.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Modem in Bridge mode voor internet en TV Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 05 mei 2019
Advertentie