Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 11 October 2011, 17:26
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Van 14 tot en met 23 oktober is Eredivisie Live voor iedereen in Nederland met digitale televisie gratis te ontvangen. Gedurende de Eredivisie Live 10-daagse is het hoofdkanaal van de voetbalzender bij bijna alle TV aanbieders gratis te bekijken. Op deze manier kan iedere voetballiefhebber op eenvoudige wijze, en zonder extra kosten of verplichtingen, kennismaken met de nationale voetbalzender. Onder meer Ziggo, UPC en KPN werken mee aan de actie. Klik hier voor het overzicht met alle deelnemende TV aanbieders. Online kanaal 24 |
|
|
maasovic |
Geplaatst op 14 October 2011, 12:18
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 14 Oct 2011 |
Ik probeer zojuist kanaal 24 maar daar zit bij mij helemaal niets op! Werkt dit gewoon niet of doe ik wat fout? Of moet ik wellicht alle zenders opnieuw gaan zoeken? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! | Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten | : 1 | 02 Aug 2019 |
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 8 | 24 Dec 2018 |
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
live TV op je pc | Algemeen | : 2 | 06 Apr 2018 |
Gratis email verdwijnt per 31 Jan | : 10 | 24 Mar 2017 |
Advertentie