obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start
Wanabo
Van 14 tot en met 23 oktober is Eredivisie Live voor iedereen in Nederland met digitale televisie gratis te ontvangen. Gedurende de Eredivisie Live 10-daagse is het hoofdkanaal van de voetbalzender bij bijna alle TV aanbieders gratis te bekijken. Op deze manier kan iedere voetballiefhebber op eenvoudige wijze, en zonder extra kosten of verplichtingen, kennismaken met de nationale voetbalzender. Onder meer Ziggo, UPC en KPN werken mee aan de actie. Klik hier voor het overzicht met alle deelnemende TV aanbieders.

Online kanaal 24
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
maasovic
Ik probeer zojuist kanaal 24 maar daar zit bij mij helemaal niets op!
Werkt dit gewoon niet of doe ik wat fout? Of moet ik wellicht alle zenders opnieuw gaan zoeken?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis Eredivisie Live 10-daagse vrijdag van start', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Gratis af te halen: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 8 24 dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
live TV op je pc Algemeen : 2 06 apr 2018
Gratis email verdwijnt per 31 Jan Email : 10 24 mrt 2017
Advertentie