obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Zomeractie terugbetaling 3mnd abonnementskosten blijft uit.
betwixt
Beste mensen,

Is het anderen ook opgevallen dat er nog geen uitbetaling heeft plaatsgevonden van de (T-Mobile) Online zomeractie? Begin augustus is mijn internet verbinding opgeleverd zonder technische problemen (wat fijn is). In één van de e-mails die ik ontving bij het aangaan van het abonnement, werd aangegeven dat ik 3 maanden abonnementskosten terug zou ontvangen vóór het einde van september 2011. Dit is niet gebeurd.
Klantenservice reageert niet op een e-mail aangaande dit onderwerp, terwijl een auto-reply aangaf dat er binnen 5 werkdagen een medewerker zou reageren.
Daarna heb ik telefonisch contact opgenomen met de helpdesk. Mij werd verteld dat er vertraging was in het terugbetalen van de 3 maanden abonnementskosten door een bedrijf genaamd "Dimass Payments". De medewerker kon niet aangeven wanneer er wel uitbetaald zou worden. Hij "verwachtte" echter in oktober.
We zijn inmiddels over de helft van oktober, en ik vind dit eigenlijk een beetje een vreemde gang van zaken.

Iemand wat ervaring aangaande dit onderwerp? (En het niet reageren van de klantenservice op e-mails?)

Met vriendelijke groet,
DM
 
rayblo
Ook wij hadden hier een probleempje mee, maar stuur eens een mail naar:

online@yourhelpdesk.eu
ovv je NAW gegevens en klantnummer van online

Ik kreeg van de week deze mail :

Quote

Onze administratie is momenteel bezig met verwerken van de betalingen.

Het bedrag zal binnen 1 week op uw bankrekening bijgeschreven worden.



Met vriendelijke groet,



Your helpdesk voor Online

 
betwixt
Rayblo,

Hartelijk bedant voor je tip. Ik heb ze opnieuw gemaild naar het adres wat je noemde. Nu even afwachten.

Beste groet,
DM
 
Helen
Beste Rayblo,

Ook wij hebben een probleem met de facturering van T-mobile, die ons ook een aanbieding deden, vorige maand verkeerd, dus zonder korting factureerden, beterschap beloofden maar nu deze maand gewoon weer net gedaan hebben of hun neus bloed.

We zouden voor ADSL, Telefonie en TV totaal 28,50 hoeven te betalen, hebben we zwart op wit, maar op de factuur staat doodleuk een bedrag van bijna 47 euro voor vaste kosten. Op mijn mailtjes medio oktober vond t-mobile/online het niet eens nodig te reageren.

Ik heb daarom nu ook maar mijn mail verzonden naar het mail adres dat je eerder aan betwixt adviseerde. Kan hiervoor toch ook?

Vriendelijke groet,
Helen
 
Helen
Hallo moderator,

We hebben het formulier op de website van online ingevuld en hebben daarop zo'n autom. reply daarop gekregen maar ook naar ksonb1@online.nl en vandaag dus naar online@yourhelpdesk.eu.

Ik ben echt ontzettend kwaad, teleurgesteld en voel me bedrogen door T-Mobile/online.

Voor dat Online werd samengetrokken met T-mobile waren we tevreden, nu zou ik online nooit meer aan anderen aanbevelen.
 
Helen
Uiteraard is er iets mis gegaan, want ik ben al sinds begin oktober hierover bezig, ik krijg antwoorden van verschillende medewerkers die allemaal een ander uitleg geven en in the end komt er geen correctie, nada!
Allemaal geven ze toe dat ik gelijk heb, maar de korting terugstorten ho maar! Integendeel, deze maand exact weer dezelfde fout!

Als er een verkoop gesloten moet worden is men heel secuur, wordt het gesprek op de band opgenomen, krijg je vliegensvlug je overeenkomst per mail bevestigd, 2 dagen later per post maar als de belofte van de korting moet worden nagekomen krijg je het bekende "mijn naam is haas"

Ja, ik heb dus de bevestiging zwart op wit. Maar, daar trekt de afdeling facturering zich duidelijk niks van aan!

Voor mij, echt nooit meer T-mobile/online.
Ooit had ik ook een mobiel contract bij T- mobile. Ook gezanik. Na maanden gaven ze toe dat ze me benadeeld hadden en kreeg ik me geld terug. Mijn zoon idem dito. Hun administratie is een puinbak!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zomeractie terugbetaling 3mnd abonnementskosten blijft uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DMZ aanzetten blijft hangen op loading Zyxel configuratie en problemen : 1 25 jan 2018
Maffiaprraktijken, onverwachte bizarre verhoging abonnementskosten Klacht over Online : 6 07 jun 2017
Nog altijd de abonnementskosten niet volgens afspraak Klacht over Online : 3 15 dec 2016
telefoonindicatie op huawei modem blijft rood? Huawei configuratie en problemen : 5 15 jan 2014
geen internet na aanvraag nieuw pakket zomeractie online Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 06 sep 2013
Advertentie