obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655D DNS
Hermanicus
Ik heb bij mijn nieuwe abbo. ook een Huawei Modem gekregen, nu heb ik daar een probleem mee welke ik in mijn oude opstelling (modem en een losse router) geen probleem had.

Wat is het geval, ik kan in mijn thuisnetwerk niet mijn Synology Nas aanspreken met mijn DNS account, het werkt wel met het toegewezen ip nummer van de Nas, daarentegen werkt het wel weer met de DNS account als ik dit buiten mijn eigen netwerk doe, via 3G of mijn werk.

Ik heb al van alles geprobeerd en ook al het internet afgespeurd maar nog geen oplossing gevonden.

Is er een oplossing en wie weet deze.
 
I R Baboon
Heb je het over DynDNS?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Hermanicus
Ja, inderdaad deze gebruik ik.
 
I R Baboon
Dan is het simpel.

De Huawei ondersteunt geen NAT Loopback.

Je kan op je eigen verbinding geen gebruik maken van je WAN ip adres.
DynDNS vertaalt alleen maar je accountnaam naar je WAN ip adres.
Daarom werkt DynDNS wel op een andere verbinding.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Hermanicus
Ok, dat is dan snel opgelost. Dat is dan behoorlijk teleurstellend, zullen dus meer mensen last van hebben. Is er nog een andere truck om dit op te lossen, bijv modem omruiling, firmware update op korte termijn of weet u dat ook verder niet.

Iig heel hartelijk dank
 
I R Baboon
Nee, een truck bestaat niet.

Er komt een firmware update eraan.
Alleen weet ik niet of daarin NAT loopback in orde is gemaakt.
Online is wel bekend met het probleem.
Dus je kan alleen afwachten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Hermanicus
Ok. Ik zal online ook informeren en vragen om een oplossing.

Bedankt.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 28 2011 16:53:00:
Hieronder het antwoord van Online.nl:

Bedankt voor uw bericht, waaruit wij begrijpen dat u een vraag heeft over NAT loopback op het Huawei HG655d modem.

In november of december 2012 zal een nieuwe firmware verschijnen voor het Huawei HG655d modem. Deze wordt automatisch op uw modem geïnstalleerd. Een van de verbeteringen in deze firmware is het mogelijk maken van het instellen van NAT loopback op uw Huawei HG655d modem.


Ik zal ze vragen of er niet 2011 bedoeld wordt
Gewijzigd door Hermanicus op 28 oktober 2011, 16:53
 
Hermanicus
En hier het verwachte antwoord:




Dank u voor uw reactie,

Wij hebben inderdaad bij onze voorgaande reactie het jaartal per abuis
verkeerd genoteerd. Wij bedoelde 2011.

Onze excuses voor de onduidelijkheid.

Met vriendelijke groet,
Online
 
I R Baboon
Het is nog maar twee maanden tot 2012. Grin
Gewijzigd door I R Baboon op 31 oktober 2011, 13:14
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kristiannu
en? Doet online tegenwoordig al aan loopback?

Wij hadden eerst ook online thuis maar sinds een maand zijn we over gestapt op upc. Een andere verbinding die ik beheer heeft wel online, dat gaat ook zo blijven, vandaar dat ik dat graag wil weten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655D DNS', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie