Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Het grote Huawei poort openen topic
I R Baboon
Probeer eens een andere poort uit.
Je gebruikt nu heel hoge poortnummers.
Het kan zijn dat de Huawei dat niet leuk vindt.
Probeer onder de tienduizend te blijven.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

RatkeB
nu is geprobeerd met zowel 7777 en 7778 om maar even wat in te vullen van poort nummers, deze lijken echter ook gesloten te blijven

I R Baboon
Dan moeten we met de grote hamer aan de slag!

Heb je veel of erg veel settings veranderd in de router?
Dan kan hij helemaal van slag zijn geraakt daardoor.
Probeer eerst eens of een fabrieksreset je probleem oplost.
Alle instellingen worden dan gewist en je begint weer met een schone lei.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

RatkeB
hm, zover ik weet heb ik nog nooit wat aan het modem veranderd, maar ik ga is een poging wagen.

Edit:

Jammer genoeg nog steeds niet vreemd genoeg momenteel nog altijd het zelfde voorheen.

Ik kijk via PFPortchecker of deze openstaat, dan geeft ie het aan als open, als dan op online port checker kijk geeft ie deze ook online, als dan in PFPort weer laat kijken voor een andere poort slaat de andere poort weer op gesloten.
Gewijzigd door RatkeB op 19 November 2012, 00:26

I R Baboon
Lijkt op het gedrag van Port Triggering.

Heb je ook UPnP actief staan in de Huawei en gebruik je die ook?

RatkeB
Ik vond het inderdaad zoals dat beetje hoe het zich lijkt te functioneren, ik weet alleen niet wat het precies is.

Over de UPnP

Deze staat inderdaad op actief, ik weet alleen niet of het ook daadwerkelijk gebruikt wordt.

I R Baboon
Bepaalde programma's maken daar gebruik van.
Voor de zekerheid kan je hem beter uitschakelen.

En dan weer testen.

RatkeB
geprobeerd en nogmaals geeft het alles gesloten aan (heb het idee dat huawei mij niet mag :p)

I R Baboon
Morgen pak ik de sloophamer uit de kast...Grin

Als je wilt kijk ik wel even via TeamViewer bij je in de router.
Maar dat gaat pas morgen mogelijk worden, want ik ga nu naar bed...

RatkeB
dat kan ik me voorstellen, is alweer 2 uur kennelijk, maar dat zal wel geen probleem worden denk ik via teamviewer, is zien hoever we dan komen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het grote Huawei poort openen topic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 May 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 May 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 Dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 Dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 Nov 2018
Advertentie