Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Het grote Huawei poort openen topic
I R Baboon
Dan stuur maar een PB naar me als je zover bent. Morgenavond heb ik tijd.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

RatkeB
ik zou nog even het resultaat melden, het blijkt nu normaal te functioneren, mijn vriend komt zelfs mijn server in zonder problemen, en heb zelfs enige random andere mensen die bij mij de server in konden komen.

thumbs up for de hulp

I R Baboon
Dat is weer picobello voor elkaar!

Happy Gaming!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

oranda
Ik heb even gezocht of het volgende hier al was vermeld maar kon het 123 niet vinden
Dus hier komt het dan....

Als u inlogt in uw HG655d en dan de URL achter het IP modificeert in het volgende /html/application/porttrigger.asp
komt er een leuke verrassing op het scherm.

Voorbeeld:

http://192.168.1.1/html/application/porttrigger.asp

Daar is die dan, de verborgen porttrigger pagina in uw HG655d

Smile

(Of de instellingen aldaar ook echt werken heb ik nog niet geprobeerd)
Gewijzigd door oranda op 01 December 2012, 12:38

I R Baboon
Nee, die kenden wij niet!

Dus erg bedankt voor de tip.

Weet je nog andere verborgen pagina's?

oranda
Helaas lijkt het er op dat het niet werkt
Als ik een nieuwe regel toevoeg kan ik er vervolgens niets in krijgen.
Helaas...

Ik heb dit ding net 2 dagen en kwam het bestaan van de bovenstaande pagina op het spoor door een screenshot ergens.

Ik vind het echt onacceptabel dat ik bij dit apparaat geen port ranges bij de gewone forwarding kan plaatsen en wel start end voor extern en dan nog beperkt ook. Hoe moet ik nu een grote range toevoegen dan ben ik 10 jaar aan het typen.. niet dus.
Het ontbreken van Address Reservation is ook niet leuk.

Er ontbreken een aantal van de meest standaard benodigdheden voor mij en spendeer mijn tijd aan workarounds.

Zouden ze een ander modem voor mij hebben als ik ze dat vraag?
Gewijzigd door oranda op 01 December 2012, 13:24

I R Baboon
Dat is jammer. Ik zal over tijdje ook eens kijken naar die pagina.
Ben nu niet in de gelegenheid daartoe.

Het gebrek aan de mogelijkheid voor poort ranges is inderdaad vervelend.
Dat is toch een basis feature die zelfs een Sweex router van tien euro aan kan...

Een andere router is nu niet beschikbaar bij Online.
De enige work-around is om gebruik te maken van de DMZ of UPnP.
Beide opties hebben hun voor- en nadelen.

Of je moet een eigen router inzetten. Dat kan ook nog.

jeroenro
Het grote Huawei poort openen topic

Heldere uitleg alleen heeft het bij mij niet het gewenste resultaat. Nu al een paar dagen bezig om een poort open te krijgen. Met het oude Thomson modem is het binnen 5 minuten voor elkaar Smile

Ik wil poort 800 open zetten in de Huawei HG655d. Alles ingesteld zo als boven beschreven. Echter met een poort check tool zijn de geopende poorten niet zichtbaar zelfs al zet ik de firewall helemaal uit!

Ip camera benaderen via internet lokaal ip 192.168.1.68 met poort 800
Ip camera UPnP Port Forwarding aan
Huawei HG655d UPnP Port Forwarding aan

Wat en welke poort ik ook probeer ze gaan niet open!

I R Baboon
Dus je gebruikt alleen UPnP om de poorten te openen?
Want je mag normaal gesproken geen methodes met elkaar mixen (port forward, dmz en upnp).

jeroenro
Dat was inderdaad het geval. UPnP geprobeerd zonder succes. Nu de poort 800 in de NAT instellingen open gezet.... Met canyouseeme de poort gecheckt maar die staat niet open. Ik kan wel zien dat 80 open staat...

Schermafbeelding-2012-12-10-om-10.49.20

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het grote Huawei poort openen topic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 May 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 May 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 Dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 Dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 Nov 2018
Advertentie