Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Huawei HG655d
|
|
Dimitry |
Geplaatst op 07 December 2011, 19:13
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 07 Dec 2011 |
Hallo, Ik heb sinds 1 december internet van online via t-mobile, en het is HUILEN. eerst had ik problemen met isra punt, zit op een onmogelijk plek en niet eens in de meterkast, en nu zit ik met het probleem dat ik geen WPA2-PSK beveiling kan instellen voor mijn wifi netwerk, ik zit nu aan de lelijk variant WEP vast (BAH), maar mijn omgeving is blij dat ze toch internet hebben, alleen nu wil ik alsnog een WPA2-PSK beveiliging hebben, het probleem zit hem in het wachtwoord, ik voer het correcte wachtwoord in, maar hij geeft dan als foutmelding geven dat de Netwerksleutel niet correct is opgegeven, naja ik ben niet zo dom dat ik niet een goed wachtwoord kan invoeren, nu probeert online-klantservice het probleem op windows af te schuiven, maar daar geloof ik niks van, er moeten in totaal 4 laptop's aangesloten worden, die allemaal windows 7 hebben(alleen een ander merk dragen, acer, hp en levono, en eentje is nog geen maand oud, en allemaal reageren ze niet op het invgevoerde wachtwoord dat ik in de modem heb ingevoerd. -Wps is uitgeschald -wifi filter is uitgeschakeld - ........... - HELP??? ik ben gewoon radeloos, ik weet niet wat ik moet doen, en online stuurt me ook nog naar gideon, maar dan vertellen ze er niet bij dat ik daarvoor een smak met geld moet neerleggen... mvg, Dimitry alle hulp is welkom... |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 07 December 2011, 21:25
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Had ik ook een keer dat hij de netwerksleutel niet wilde accepteren. Ik ben blijven proberen. Na heel veel keer proberen, lukte het pas. Daarna geen problemen meer. Hij pakt direct signaal op en gaat verbinden. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Dimitry |
Geplaatst op 08 December 2011, 12:02
|
ik heb me suf gereset, het helpt niet.... |
|
|
Dimitry |
Geplaatst op 09 December 2011, 12:21
|
sneu, maar waar, het komt door de spatie in SSID... :'( |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 09 December 2011, 19:22
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Soms zit het ongeluk in een klein hoekje (spatie)...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
VOIP op de Huawei | Huawei configuratie en problemen | : 207 | 27 Nov 2018 |
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d | Huawei meer apparaten aansluiten | : 3 | 23 Aug 2018 |
Advertentie