Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Indeling factuur T-mobile/Online internet icm bellen Vaak
pwkoops
Misschien is dit een rare vraag, maar wik ben benieuwd naar de indeling/specificatie van de factuur van t-mobile voor het abonnement Internet Snel icm Bellen Vaak met gebuirk van de korting die je krijgt als T-mobile mobiele beller. Ik ben me aan het orienteren op wat kostenbesparingen en zag dit abo voor 29,00 per maand aangeboden maar dat is dan inclusief korting voor bestaande t-moble bellers.

Nu wil het geval dat mijn werkgever mijn internetkosten vergoedt, maar niet de vaste en variabele telefoonkosten. Daarom ben ik benieuwd hoe die 29 euro is opgebouwd. De t-mobile klantenservice kon mij niet een helder antwoord geven behalve dat normaal dat internet 24 euro kost. Ik vraag mij af hoe de korting wordt gepresenteerd. Is het een korting op de hele factuur in 1 bedrag, of worden er voor internet en telefonie apart kortingen gegeven. Dit kan meewegen voor de keuze voor mij om al dan niet over te stappen.

pwkoops
Ok, maar heeft iemand inzicht in hoe hoog de kortingen per onderdeel zijn in het abonnement van 29,- ?

Tiger

pwkoops schreef:

Misschien is dit een rare vraag, maar wik ben benieuwd naar de indeling/specificatie van de factuur van t-mobile voor het abonnement Internet Snel icm Bellen Vaak met gebuirk van de korting die je krijgt als T-mobile mobiele beller. Ik ben me aan het orienteren op wat kostenbesparingen en zag dit abo voor 29,00 per maand aangeboden maar dat is dan inclusief korting voor bestaande t-moble bellers.

Nu wil het geval dat mijn werkgever mijn internetkosten vergoedt, maar niet de vaste en variabele telefoonkosten. Daarom ben ik benieuwd hoe die 29 euro is opgebouwd. De t-mobile klantenservice kon mij niet een helder antwoord geven behalve dat normaal dat internet 24 euro kost. Ik vraag mij af hoe de korting wordt gepresenteerd. Is het een korting op de hele factuur in 1 bedrag, of worden er voor internet en telefonie apart kortingen gegeven. Dit kan meewegen voor de keuze voor mij om al dan niet over te stappen.

Vaste en variabele kosten van bellen vaak valt reuze mee je hebt geen starttarief, je kan naar alle vaste nrs gratis bellen (geen 0900 nrs), en je kan gratis bellen naar mobile nrs van T-Mobile.
Kijk het maar even na op de site.
Dus als je normaal veel belt heb je dat al verdiend.

Succes met je keuze.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Indeling factuur T-mobile/Online internet icm bellen Vaak', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 Mar 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 Jan 2020
Advertentie