obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655d & Sitecom WL-351 Vragen
Etjuhhh
Beste Online gebruikers,

http://i41.tinypic.com/tapojs.jpg

Hierboven kunt u mijn huidige situatie zien betreft mijn (draadloze)netwerk.
Huawei IP: 192.168.0.1 ( static )
Sitecom IP: 192.168.0.2 ( static )

Sinds kort heb ik internet & bellen van Online en ben al een tijd
bezig om hetvolgende te realiseren:

1. Sitecom WL-351 te gebruiken achter de Huawei HG655d.
Wanneer ik dit doe krijgt Sitecom en de apparaten erachter geen internet connectie door?

2. Draadloos signaal samen te laten werken Sitecom WL-351& Huawei HG655d
weet iemand hoe dit in te stellen in de Huawei HG655d?

3. Beiden bezitten een firewall functie, kan ik er één uitschakelen en welke zou dat dan
het beste kunnen zijn?

Wie-o-wie kan mij helpen?

Etjuhhh
Gewijzigd door Etjuhhh op 28 februari 2012, 11:46
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d & Sitecom WL-351 Vragen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie