Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
|
huawei hg655d ExperiaARC
|
|
| Goost |
Geplaatst op 28 February 2012, 18:22
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 32 Lid sinds: 09 Dec 2011 |
Hoi, Ik heb een klein probleempje. Alle toestellen werken op het draadloos modem behalve mijn vrouw haar Sony Ericsson Experia Arc. Deze kan geen verbinding maken terwijl alle gegevens hetzelfde zijn ingegeven als bij mijn iPhone! De Experia heeft net een nieuwe firmware gehad, doorvoor werkte het ook niet! Wel werkte het op ons vorig modem. Iemand een idee wat er niet zou kunnen kloppen?? Greetzz, Geert |
|
|
|
| I R Baboon |
Geplaatst op 28 February 2012, 19:27
|
|
Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Dan moet je eerst proberen of je via een open onbeveiligde verbinding wel een verbinding krijgt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
|
| johnvanveen |
Geplaatst op 17 May 2012, 11:55
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 17 May 2012 |
Ah, eindelijk iemand gevonden met precies hetzelfde probleem als ik ![]() Ik heb een Huawei hg665d en alles en iedereen kan met laptop en smartphone probleemloos verbinding maken met mijn wifi. Ik heb ook een Sony Xperia Arc S (met Android 2.3) en die kan overal probleemloos inloggen op wifi-netwerken. Alleen, met mijn Xperia inloggen op m'n Huawei hg665d wil me maar niet lukken... Ik heb natuurlijk 30x het wifi-wachtwoord overgetypt, gekeken of mac-filtering niet per ongeluk aan stond (dat is niet zo), de router aan en uit gezet en geprobeerd om statisch ip te gebruiken. Andere dingen die ik heb geprobeerd: - WPS uitzetten - de bandbreedte op 20 mhz zetten - het kanaal veranderen Maar als ik met wifi wil verbinden, zegt m'n telefoon nog steeds eerst een paar seconden "Verbinding maken..." en vervolgens "Verbinding verbroken". Een paar seconden later begint hij weer met "Verbinding maken..." Heeft iemand enig idee wat ik nog meer zou kunnen proberen? |
|
|
|
| postman |
Geplaatst op 22 May 2012, 09:32
|
|
Activiteit ![]() » Huawei HG655D Berichten: 1 Lid sinds: 22 May 2012 |
Advies: bel klantenservice. Ik had het zelfde probleem en heb diverse aanpassingen moeten doen in de router. Daarna meteen wifi verbinding!! ![]() |
|
|
|
| rob29081981 |
Geplaatst op 23 May 2012, 17:45
|
|
Activiteit ![]() » venlo » 5915hd » Internet » Huawei HG655D Berichten: 3 Lid sinds: 23 May 2012 |
hoi ik had het zelfde, je moet een wepversleut eling maken dan lukt het welAutomatisch samengevoegd met vorige post op: mei 23 2012 18:47:26: sorry ik heb fout gemaakt met typen maar wat ik dus bedoel is dat je de beveiliging moet wijzigen in wep. succes Gewijzigd door rob29081981 op 23 May 2012, 17:47 |
|
|
|
| johnvanveen |
Geplaatst op 23 May 2012, 17:55
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 17 May 2012 |
Bedankt voor jullie snelle en behulpzame antwoorden. Wat bij mij uiteindelijk werkte, was het veranderen van aes-encryptie in aes-tkip. |
|
|
|
| I R Baboon |
Geplaatst op 23 May 2012, 23:26
|
|
Beheerder ![]() Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Dat is de juiste oplossing.. Zie -> Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'huawei hg655d ExperiaARC', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
| Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
| Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
| VOIP op de Huawei | Huawei configuratie en problemen | : 207 | 27 Nov 2018 |
| IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d | Huawei meer apparaten aansluiten | : 3 | 23 Aug 2018 |