Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Apple TV en Airplay problemen met Huawei HG655d verzameltopic
Jeff
Nee, dat is bekend. Maar als m m aansluit dan zou de TR-69 toch de modem moeten "zien" en de config doorpushen ? Of zie ik dat verkeerd.
3343509335

I R Baboon
Er moet toch ook een configuratiebestand klaar staan op de server.
En aangezien de server jouw tweedehands TG712 niet kent, wordt die niet ingesteld door de server.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Jeff
Ja dat wel, maar als ik online bel met de vraag of ik een 2e handse kan aansluiten of als ik zelf een tr 69 connectie kan opzetten met mijn oude config file dan zou het wel kunnen werken.
3343509335

I R Baboon
In theorie is het mogelijk.
Maar dan is wel medewerking nodig van Online.
Ik denk niet dat de gemiddelde helpdeskmedewerker iets weet van de termen TR-069 of ACS server.
Je moet je voorbereiden op een moeilijke langzame weg met onzekere uitkomst.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Jeff
Na een tijdje experimenteren/uitproberen is het toch gelukt om het modem terug levend te krijgen, Nu enkel nog de telefonie er inzetten en dan is het compleet Smile
3343509335

Sjaak
Volgens mij is het probleem een eind opgelost. Ik heb vandaag het Huawei modem geinstalleerd en Apple tv werkt redelijk tot goed. Ik kan Thuisdeling aanzetten, Airplay werkt. Ik moet nog wel eerst Airplay uit/aan zetten voordat het goed functioneert. Misschien wordt dit komende tijd ook nog opgelost.

I R Baboon
Is de firmware versie veranderd van je Huawei of heeft Apple een update uitgebracht om de problemen te verhelpen?

Jeff
Volgens de helpdesk zou de bug opgelost moeten zijn, Echter na het proberen heeft het 1x gewerkt en daarna niet meer ( netwerk word niet meer gevonden ) Blijft voorlopig nog een onzekere zaak.
3343509335

Sjaak
Bij mij blijft het werken. Het probleem zou ook wel eens kunnen zitten in je switch. Je computer en je Apple tv moet op dezelfde switch zitten. Overigens gebruik ik Airplay met een Android tablet. Misschien maakt dat ook nog verschil.

oro10
Ik heb helaas ook dezelfde problematiek. Heb een Synology NAS staan thuis, welke ik gebruik om via DS Audio op de iPad muziek te streamen naar de ATV. Gaat sporadisch goed, echter zodra de iPad een tijdje heeft uitgestaan lijkt het alsof de connectie van of de iPad of de ATV niet meer helemaal jofel is (het airplay symbool is in ieder geval niet meer zichtbaar in de iPad dan).

Een herstart van de ATV helpt de ene keer wel, de andere keer niet.. Het is doorgaans flink wat pielen om het weer aan de praat te krijgen helaas.. Ik weet ook niet goed waar het probleem hem nu in zit.. Iemand anders nog steeds last van deze problemen?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 11 2012 07:51:50:
niemand een idee?
Gewijzigd door oro10 op 11 July 2012, 06:51

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Apple TV en Airplay problemen met Huawei HG655d verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 Sep 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 May 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 May 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 Dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 Nov 2018
Advertentie