obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655d
charles
Wie kan mij helpen ?

Ik heb een Huawei HG655d maar ik heb het volgende probleem :

Ik kan met mijn PC via kabel naar de router wel in de draadloze Laptop kijken en wijzigen maar andersom niet dus ik kan niet met de laptop in de oc.

Ik kan ook via Media Connect op mijn tv komen met mijn pc.

Ook kan ik niet meer (met mijn vorige Router wel) op mijn Phillips TV in mijn pc en op de laptop kijken.

De laptop en pc werken beide met Windows 7.

Ze hebben alle drie wel gewoon internet.

Ik heb diverse wijzigingen in mijn pc uitgevoerd maar kom er niet uit.

Is dit een probleem in mijn pc of in de Huawei HG655d ?

Wie weet er raad mee ?
 
I R Baboon
Hoe wil je in elkaars pc's kijken? Via Windows netwerk of via DLNA?
Er is een bug in de Huawei die problemen levert met DLNA verbindingen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
charles
Sorry voor de late reactie,mijn pc lag eruit. Ik wil via netwerk naar de laptop en naar de tv. Voorheen kon ik op mijn tv de films via de router van mijn pc of laptop bekijken.
 
I R Baboon
Het is niet erg dat je later reageert. Beter later dan nooit, zeg ik maar.

Je tv werkt bijna zeker via DLNA. Er zit een bug in de Huawei die daarmee problemen heeft.
Ik kan je daarmee niet helpen, want alleen een firmware update kan dat oplossen.
Als je nog ergens een oude router of switch hebt staan, kan je die ertussen zetten. Dan zou het wel moeten werken.

Als je ook problemen hebt om in 'elkaars Windows' te kijken, dan is vrijwel altijd een account of rechten probleem de oorzaak daarvan.
Ik ga dan wel ervan uit dat een eventuele firewall op beide apparaten goed staat ingesteld.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
charles
Halo,

Ik heb de oude router van online(Thomson402F2F) nog, die werkte perfect kan ik daar iets mee? Of kan ik beter een nieuwe switch of router erachter kopen ? Wat is een niet te dure en goede ?

Charles
 
I R Baboon
Als je geen telefonie hebt via Online, kan je die gewoon weer inzetten in plaats van de Huawei.
Als je wel telefoneert via Online wordt dat lastig. Je hebt geen admin rechten voor die router en zonder kan je die niet aanpassen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
charles
Wat is volgens u een goede switch voor niet te veel geld ?


Alvast bedankt.
Charles
 
I R Baboon
Een simpele 10/100 Mbit switch kan je overal krijgen voor een tientje of zo.
Een switch is zo simpel dat je elke merk/type kan pakken.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
charles
Oke,

Bedankt ik gaat op zoek naar een, die moet dan ook draadloos werken zeker voor de laptop en TV


Charles
 
I R Baboon
Dan heb je een access point of WIFI router nodig.
Een switch is uitsluitend voor bedraad netwerk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie