Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
aansluiten dvd recorder op online tv kastje
|
|
quinty2010 |
Geplaatst op 10 March 2012, 12:16
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 10 Mar 2012 |
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ben zelf niet zo technisch en kom er niet uit. Is het mogelijk om een Panasonic dvd recorder aan te sluiten op de digitale tv ontvanger ON-1001TZAP? Ik wil graag programma's opnemen. Ik heb daar nog een scartaansluiting over. Op mijn tv zit maar een scartaansluiting. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 10 March 2012, 12:43
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Dat moet geen probleem zijn. Als je het SCART signaal kan doorlussen op de DVD recorder, moet je de Rebox aansluiten op de SCART ingang van de DVD recorder en de SCART uitgang op je tv. Als dat niet mogelijk is, ben je gedwongen om een SCART splitter te gebruiken om het signaal te verdelen over de tv en recorder. De DVD recorder moet je wel instellen op externe bron of AUX. Anders is er geen beeld. De tuner werkt nu niet meer met deze setup. Ook kan je alleen dat opnemen waar je ook naar kijkt. Er is dus altijd maar één zender beschikbaar om te kijken en/of op te nemen. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'aansluiten dvd recorder op online tv kastje', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
M7 aansluiten achter switch? | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 1 | 16 Jun 2021 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Advertentie