Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 1 van 2: 12
|
Live pauzeren lukt niet
|
|
liekie14 |
Geplaatst op 28 March 2012, 15:28
|
Activiteit » Internet Berichten: 4 Lid sinds: 28 Mar 2012 |
Ik heb sinds begin februari het totaalpakket in huis, internet, bellen en digitale tv mét harddisk. Het lukt mij niet om live tv te pauzeren, ik kan het beeld wel stilzetten, maar er wordt niks opgenomen, bij het opnieuw indrukken van de pauzeknop krijg ik gewoon weer live tv te zien. Een heel enkel keertje lukt het wel, maar ik kan er geen pijl op trekken. Ik heb hiervoor zojuist de klantenservice gebeld en deze meldde mij dat ze wachten op een update van de hardware ofzo en dat daarom live tv pauzeren nog niet mogelijk is. Ik moet dat maar doen middels de opnameknop (opnemen lukt trouwens wel). Ik vind dit niet kloppen, er wordt geadverteerd met opnemen én live tv pauzeren. En volgens de gebruiksaanwijzing zou dit ook tegelijk moeten kunnen. Indien ik live tv wil pauzeren middels de opnameknop kan ik dus niet meer tegelijkertijd een ander programma opnemen. Waarom ik heel soms wél live pz kan pauzeren kon de klantenservicemedewerker niet verklaren. Ik ben hierover niet geinformeerd door T-mobile en ik vind het een kwalijke zaak. Ik ben bij een perfect werkende Tele-2 weggegaan, aangezien T-Mobile hetzelfde pakket aanbiedt voor een aanzienlijk lagere prijs, maar dan moeten ze wel leveren wat ze aanbieden!! Ik ben eerlijk gezegd bang voor een lange moeizame weg hiermee en daarom wilde ik mijn klacht op dit forum plaatsen om het zodoende zwart op wit te hebben. Graag zou ik een adequate oplossing van Online willen zodat ik op zeer korte termijn gewoon moeiteloos live tv kan pauzeren én tegelijkertijd kan opnemen ....zoals Online het aanbiedt. Anders zie ik mij genoodzaakt mijn contract wegens wanprestatie te verbreken. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 29 March 2012, 12:26
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Om specifiek welk type ontvanger gaat het?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
liekie14 |
Geplaatst op 29 March 2012, 18:28
|
Activiteit » Internet Berichten: 4 Lid sinds: 28 Mar 2012 |
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de HUWAEI HG655d. Fabrieksinstellingen heb ik idd vandaag hersteld, maar het probleem is niet veranderd. Wat is precies de loopkabel?? De digitale TV-ontvanger is een ON-1011TPVR
Gewijzigd door liekie14 op 29 March 2012, 18:36 |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 30 March 2012, 05:03
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Je kunt dit forum natuurlijk prima gebruiken om een open dagboek bij te houden van de voortgang van je probleem, maar bedenk wel dat dit een onafhankelijk forum is; je probleem hier melden is niet voldoende om straks -indien het niet wordt verholpen- je contract te kunnen ontbinden. Als dat je intentie is moet je het probleem nu al schriftelijk aanmelden bij T-Mobile zelf. Liefst aangetekend verzenden die brief en zet er duidelijk in per welke datum je verwacht dat het probleem verholpen zou moeten zijn. Je geeft hier al aan dat je ze best de kans wil geven het probleem op te lossen, dus het zal geen probleem zijn een datum in de brief te zetten over 1 of 2 maanden. Dan ben je heel schappelijk geweest en sta je op die datum sterk om je contract echt te laten ontbinden. |
|
|
Roroko |
Geplaatst op 30 March 2012, 06:34
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 19 Jan 2012 |
Ik gebruik ook de Rebox ON-1011TPVR en live tv pauzeren is op zich geen probleem al wil de harde schijf wel eens moeilijk doen. Ik heb de Rebox zo ingesteld dat hij de uitzending die ik bekijk altijd aan het opnemen is (waar ik dit ingesteld heb weet ik zo niet, dat zal ik eerst thuis moeten bekijken) op die manier kan ik ook live terugspoelen als ik wat gemist heb. Het enigste probleem is de harde schijf.
Zoals je ziet werkt het wel maar nog niet storingsvrij. |
|
|
liekie14 |
Geplaatst op 30 March 2012, 08:10
|
Activiteit » Internet Berichten: 4 Lid sinds: 28 Mar 2012 |
Roroko: bedankt voor de informatie, ik ga er eens goed voor zitten of ik wellicht ook dingen anders in moet stellen, maar het verhaal van zappen naar een ander kanaal komt me bekend voor. De enkele keer dat live pauzeren me wel lukte was dat altijd als ik even van kanaal was gewisseld. Rrozema; bedankt voor je tips, ik besef me zeker dat ik op dit forum geen officiele klacht kan neerleggen. Ik hoop wel dat andere gebruikers (of forumspotters van T-Mobile) mijn probleem herkennen en me ermee kunnen helpen. Het openbare internet lijkt in dit soort gevallen doeltreffender te werken dan als enkeling je beklag te doen bij een klantenservice. Ik ga zeker Online aangetekend verzoeken binnen een maand de problemen op te lossen. |
|
|
Roroko |
Geplaatst op 30 March 2012, 15:35
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 19 Jan 2012 |
Ik heb nog even bij de instellingen van mijn Rebox gekeken. Om de tv live te kunnen pauzeren zul je TimeShift (USB) aan moeten zetten. Dit staat onder Menu-Extra`s-Opname Opties-TimeShift (USB). Je kunt dit instellen van uit t/m 120 minuten, ik heb hem op 120 staan maar het kan ook met minder. Verder zul je het blauwe lampje op de harde schijf in de gaten moeten houden zoals ik dat in mijn vorige bericht heb aangegeven. Ik hoop dat de harde schijf problemen in een toekomstige update opgelost worden. |
|
|
janw |
Geplaatst op 02 April 2012, 11:59
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 02 Apr 2012 |
hallo, Welke usb kabel gebruiken jullie? Ik bedoel de kabel tussen de harde schijf en de recorder. Mijn ervaring is als je het korte usb kabeltje gebruikt die van ongeveer 10 cm hij wel alles goed doet Als ik die lange usb kabel gebruik neemt hij ook niet goed op en werkt de timeshift ook niet altijd. Het is dan net of de harde schijf te veel weerstand ondervind bij de lange kabel |
|
|
Roroko |
Geplaatst op 02 April 2012, 12:43
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 19 Jan 2012 |
Ik gebruik een korte USB kabel voor de harde schijf, ik heb geen lange USB kabel erbij gekregen. |
|
|
liekie14 |
Geplaatst op 03 April 2012, 20:25
|
Activiteit » Internet Berichten: 4 Lid sinds: 28 Mar 2012 |
Ondertussen heb ik al jullie tips opgevolgd. Mijn timeshift stond idd al ingesteld op 120 minuten. Ik gebruik de korte USB-kabel. Roroko: Ik snap alleen niet wat er bedoeld wordt met het blauwe lampje op de harde schijf. Bedoel je hiermee de harddisk? Dat is bij mij een totaal met zwart materiaal ingepakte schijf waar ik geen lampje op kan ontdekken! Ik heb de harddisk zojuist even losgekoppeld en weer aangesloten, Alles lijkt het nu goed te doen. Ik kan live pauseren, ook als er al een opname loopt. Ik kan live tv ook terug en weer vooruitspoelen. Alleen als ik naar een ander kanaal schakel en wil direkt live tv pauzeren moet ik soms een paar keer op het knopje drukken voordat ie hem goed pakt. Ik hou het even in de gaten of alles blijft werken, fingers crossed! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Live pauzeren lukt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Inbuild chromecast niet gevonden | Algemeen | : 1 | 16 Jun 2020 |
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook | Helpdesk | : 2 | 15 Sep 2019 |
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? | Zyxel configuratie en problemen | : 5 | 09 Jul 2019 |
Advertentie