Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
huawei HG665d modum / poort dichtzetten?
adehaan
Hallo,

Wij zijn in het bezit van ONLINE abonnement, waarbij wij gebruik maken van een modem huawei 665d, op de 4 poorten heb ik er 3 aangesloten op de computers.
Is het mogelijk dat ik via het aanspreken van hte modem, 1 van de poorten/computers van internet kan afhalen?
Dit vanwege "internet verslaving" van een van mijn zoons!
Software matige oplossing zijn er zat, echter deze kunnen op een vrij makkelijke wijze van zijn computer worden afgehaald.
Graag advies, of er iets via het modem te organiseren valt.

Dank alvast
Andre

I R Baboon
De Huawei is een standaard router. Die heeft zulke management functies niet.
Je moet kijken naar andere, duurdere routers daarvoor.
Maar voor de rest heeft oppie gelijk. Als je kind fysiek toegang heeft tot de router, zal die altijd een weg vinden om de blokkade te omzeilen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'huawei HG665d modum / poort dichtzetten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 May 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 May 2019
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 Dec 2018
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 Dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 Nov 2018
Advertentie