Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Huawei HG655d
|
|
dutch flash |
Geplaatst op 23 April 2012, 13:02
|
Activiteit » Rotterdam » FRITZ!Box 7490 Berichten: 109 Lid sinds: 21 Aug 2010 |
Hoi all Zit met het volgende probleem. Heb sinds een week of 2 een nieuwe modem (Huawei HG655d) en had geen problemen met dit modem. Maar sinds vandaag krijg ik geen contact meer via wifi. Zowel met laptop als met Gsm !!! Heb niks veranderd aan het modem(instellingen). Heb het modem diverse keren gerest(hard/soft). Maar tot heden geen resultaat Via vaste kabel(Lan) draait alles perfect, alleen geen wifi. Wie ken mij helpen met dit probleem ??? Vriendelijke groeten Dutch Flash |
|
|
dutch flash |
Geplaatst op 23 April 2012, 14:16
|
Activiteit » Rotterdam » FRITZ!Box 7490 Berichten: 109 Lid sinds: 21 Aug 2010 |
Hoi oppie Het is toch vreemd dat het steeds werkte(wifi) en ineens niet meer. Heb gedaan wat je me schreef en alles werkt weer Je hebt me weer blij gemaakt ken weer draadloos surfen Tnx voor het snel reageren. Dutch Flash |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
VOIP op de Huawei | Huawei configuratie en problemen | : 207 | 27 Nov 2018 |
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d | Huawei meer apparaten aansluiten | : 3 | 23 Aug 2018 |
Advertentie