Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Huawei HG655d verstandige keuze?
|
|
Jdev |
Geplaatst op 15 May 2012, 20:25
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 15 May 2012 |
Hallo, op dit moment heb ik een thomson modem bedraad hier op aan aangesloten een sitecom router. Onderstaande app. maken draadloos verbinding met het netwerk. 2x Samsung galaxy y 1x Samsung galaxy tab. 2x laptop 1x HP netwerk printer bedraad Sonos streaming media systeem Sitecom NAS (netwerk harde schijf met back up cappaciteit) Ben een online klant van het eerste uur (wanado, orange online etc) het netwerk is niet meer stabiel, streaming media valt boven met regelmaat weg en de printer blijft zichtzelf herhaaldelijke malen op nieuw aanmelden op het netwerk. Kan de Huawei HG655d modem bovenstaande aan en een stabiele verbinding tot stand brengen of is het verstandiger om een zware semi profesionele router te installeren. Er wordt ook thuis gewerkt dus een stabiel netwerk is erg belangrijk. Wie weet of de keuze voor de Huawei HG655d verstandig is? |
|
|
Jdev |
Geplaatst op 16 May 2012, 07:51
|
ik heb wel telefonie van online. begrijp ik het goed dat ik de sitecom nog gewoon kan aansluiten op de huawei en daarna de sonos en NAS via de sitecom om de problemen te voorkomen? De thomson modem die ik op dit moment ook van online heb werkt prima en ik heb ook telefonie echter wil ik van de kleine storingen af. |
|
|
Jdev |
Geplaatst op 18 May 2012, 16:12
|
Bedankt voor de info. ik ga toch maar door met de modem die ik nu heb echter zal ik er een extreem zware nieuwe router van sitecom bij plaatsen om het probleem op te lossen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d verstandige keuze?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
VOIP op de Huawei | Huawei configuratie en problemen | : 207 | 27 Nov 2018 |
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d | Huawei meer apparaten aansluiten | : 3 | 23 Aug 2018 |
Advertentie