Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Fritzbox voor fiberfast instellen
|
|
Lutz |
Geplaatst op 14 October 2012, 09:03
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Heeft iemand al een Fritzbox met fiberfast vdsl geconfigureerd? Dat staat niet in de FAQ Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 17 2012 21:43:01: Ik heb de instellingen gevonden: Online schrijft zel op de website: Fiberfast of Fiberfast Ultra: Protocol: PTM VLAN ID: 1001 802.1P: 0 802.1p staat uit, dus daar hoeven wij niet naar te kijken. PTM is ook standaard bij VDSL2. Het enige wat echt nuttige informatie levert is VLAN ID: 1001 Blijft over: WAN kant als DHCP client configureren zonder gebruikersnaam of wachtwoord. Dan nog ergens VLAN ID instellen. Dat zal moeten werken bij Draytek en bij Fritz!Box. Getest heb ik het niet. Gewijzigd door Lutz op 17 October 2012, 20:43 "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 20 October 2012, 00:57
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Toppie! Ik heb ze in de FAQ gezet. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Lutz |
Geplaatst op 12 November 2012, 19:34
|
Beheerder Donateur » bij Den Haag Berichten: 1533 Lid sinds: 10 Aug 2011 |
Intussen zelf getest: Provider: Online.nl (zelf invullen) vink aan: connecting to a DSL line vink aan: no account information needed vink aan: VLAN 1001 (je komt ergens daar naar toe, de Fritz!box kan VDSL niet automatisch detecteren) Bridge mode, IP address via DHCP Verder heb ik nog ergens ingevuld: retrieve DNS servers automatically Ik heb Fritz.OS 05.23 "Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox voor fiberfast instellen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox instellen voor interactive TV | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Fritzbox 7390 valt steeds weg | Eigen modem configuratie en problemen | : 8 | 03 Aug 2019 |
Advertentie