Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
welk modem bij goedkoop internet online
|
|
djboon |
Geplaatst op 28 October 2012, 15:05
|
Activiteit » wageningen » 6705cj » Internet Berichten: 4 Lid sinds: 28 Oct 2012 |
ik krijg binnenkort goedkoop internet van online xsall werd me te duur dus ik heb nu voor de laagste prijs gekozen hoop dat het ook goed werkt . alls er iemand is die plaatjes van het modem heeft en of je er goed mee kan wifi=en en hoe e dat moet instellen hoor ik het graag |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 28 October 2012, 17:20
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Je hoeft niets in te stellen. Modem configureert zich automatisch. Je kan hem daarna uiteraard wel tweaken/instellen naar believen. Meer over het modem lees je hier: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_38313 Je krijgt hetzelfde modem als bij Fiberfast internet. Online heeft maar één type modem in gebruik. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
djboon |
Geplaatst op 28 October 2012, 17:25
|
Activiteit » wageningen » 6705cj » Internet Berichten: 4 Lid sinds: 28 Oct 2012 |
Bedankt IR.. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 28 October 2012, 17:33
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
No problem. Schiet maar los als er nog vragen zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welk modem bij goedkoop internet online', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Advertentie