Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
welk modem bij goedkoop internet online
djboon
ik krijg binnenkort goedkoop internet van online xsall werd me te duur dus ik heb nu voor de laagste prijs gekozen hoop dat het ook goed werkt . alls er iemand is die plaatjes van het modem heeft en of je er goed mee kan wifi=en en hoe e dat moet instellen hoor ik het graag

I R Baboon
Je hoeft niets in te stellen. Modem configureert zich automatisch.
Je kan hem daarna uiteraard wel tweaken/instellen naar believen.

Meer over het modem lees je hier: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_38313
Je krijgt hetzelfde modem als bij Fiberfast internet.
Online heeft maar één type modem in gebruik.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

djboon
Bedankt IR..

I R Baboon
No problem. Schiet maar los als er nog vragen zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welk modem bij goedkoop internet online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 Jun 2020
Advertentie