obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Online helpdesk via e-mail bereiken
Xaverius
Dag,

Het antwoord van Rinaldo in de FAQ's klopt/werkt niet meer.
Het lukt me op dit moment niet om de HD via e-mail te bereiken.
Iemand een idee? Mijn telefoon ligt er nl uit (ook van online).

Groet,
Xaverius
 
I R Baboon
Dat was verouderde info in de FAQ. Heb ik gewist.
Het is niet meer mogelijk om via mail in contact te komen met Online.

Je kan via Twitter contact krijgen: https://twitter.com/tmobile_webcare

Weet iemand of het vergroten van de opslagruimte nog werkt of is dat niet meer van toepassing?
Dan smijt ik dat ook eruit... Ik heb geen Online mail, dus kan dat niet zelf checken.
Gewijzigd door I R Baboon op 28 november 2012, 11:53
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Xaverius
Dank je,

Is wel heel raar. Wil je bijvoorbeeld via 'mijn online' je contract opzeggen, dan wordt je doorverwezen naar de servicedesk pagina waar je een 'service formulier' zou moeten invullen. Dat werkt dus niet meer. ik heb het net geprobeerd.

Groet,
Xaverius
 
I R Baboon
Dat is ook al verouderd.

Ik heb de FAQ geüpdatet. Check hem maar eens uit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Xaverius
Tja, de mensen achter dat twitter account verwijzen me door naar 'online' !! Ze zeggen geen toegang te hebben tot vaste internetverbindingen van online!

Nu jij weer.

Groet,
Xaverius
 
I R Baboon
Vroeger waren het ADSL bedrijf en het mobiel internet bedrijf gescheiden opererende firma's.
Maar die zijn vorig jaar samengevoegd. Kijk maar eens bij de nieuwssectie van het forum.

Maar goed. Als T-Mobile Webcare geen toegang heeft tot Online T-Mobile, dan is dat zo.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Xaverius
Beste LMguy,

Ik waardeer je reactie. Ik ben echter juist dit topic begonnen omdat wat jij beschrijft niet werkt.
Ik heb het in Chrome en Iexplorer (met pop-up block uit) geprobeerd. Je komt na het inloggen met je online gebruikersgegevens steeds weer terug op dezelfde 'klantenservice' pagina, waar je weer contact per e-mail kunt aanklikken, weer kunt inloggen, etc, etc. Je komt in een eeuwige loop terecht.

groet,
Xaverius
 
EricDee
Ik wil graag een email sturen naar online, over een klacht. Wat is het email adres?

Bedankt!
 
Xaverius
Deze is ook wel leuk. Ik heb mijn klacht naar de T-mobile klantenservice gestuurd (die hebben wel e-mail) met het verzoek deze door te sturen naar online klantenservice (uiteindelijk is het één bedrijf). De naam van de medewerkster heb ik weggelaten. Die is beslist te goeder trouw. Hier is de reactie:

Reactie via e-mail 29/11/2012 15:22
Geachte ....,

Vriendelijk bedankt voor uw e-mailbericht. Ik geef hierop graag de volgende reactie.

Erg vervelend dat de link die ik u heb gestuurd niet werkt. De T-Mobile Klantenservice heeft echter geen andere mogelijkheden om u door te verwijzen naar Online.nl. Het enige dat ik kan bedenken, is dat u Online toch probeert te bellen via 0900 - 9515 of dat u zelf even kijkt op de website van Online, www.online.nl.

Ik vertrouw erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
 
EricDee
@LMguy Bedankt voor je snelle reactie.. Ik hoop dat het probleem snel opgelost wordt.
Ik moet nu maar een BRIEF Blush gaan schrijven volgens de klantenservice, die ik net aan de lijn heb gehad........... In een tijd van snel internet en andere technologische ontwikkelingen.. moet ik een BRIEF schrijven.. Smile

Maar oké bedankt voor de reacties! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online helpdesk via e-mail bereiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie