obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u vragen en tips kwijt over kanalen indeling en favorieten van uw digitale tv ontvanger.
 Onderwerp afdrukken
TV-ontvanger Rebox ON-1011TPVR, met een ext. Mobile Drive: Freecom mobile drive XXS 2.5
dutch flash
Hoi all

Wie ken mij helpen met het volgende.
Ik heb een TV-ontvanger Rebox ON-1011TPVR, met een ext. Mobile Drive: Freecom mobile drive XXS 2.5"
Leuk dingetje en neemt prima op en speelt ook goed af.
Maar ik wil de drive op mijn laptop aansluiten op de opname af te spelen.
Ik zie 2 bestanden op die drive staan.

Naam
_timeshift.ts_
NCIS.ts


Afspelen via Mediaplayer, of Vlc lukt niet.
Draai win 7 64.
 
Lutz
Ik denk het eerste is een timeshift bestand. Ermee kan je het weergeven pauzeren en later weer verder met je film doorgaan.

Het ander is een transport stream bestand. Noteer eens datum en lengte van deze bestanden, neem meer op, en kijk of iets veranderd aan datum of lengte.

Misschien heb je hier nog iets aan:

http://www.afterdawn.com/guides/archive/how_to_play_ts_files.cfm

Succes!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
dutch flash
Hoi Lutz

Als ik wat opneem dan veranderd de datum en grote van beide bestanden.

De site die je aanraden [url]http://www.afterdawn.com/guides/archive/how_to_play_ts_files.cfm
[/url] kon ik al.
Maar loste helaas het probleem niet op.
Met Vlc player speel ik normaal elke bestand af behalve deze bestanden.
 
Lutz
Heb je al de gewone dingen gedaan zoals zoeken naar firmware update?

In welk bestandindeling wordt op de harde schijf opgeslagen? Is dat Fat32 of NTFS of iets anders Ext..., b.v.? Dat zou een grens van 4GB kunnen verklaren.

Voor de rest zal ik eens slechts 5 minuten opnemen en dan kijken, hoe groot de bestanden in kwestie zijn en welk formaat de harde schijf heeft. Jouw probleem is niet 1, 2, 3 optelossen....
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Kan je die bestanden op je pc kopiƫren?
Ik vermoed dat er met een eigen formaat gewerkt wordt of dat er een soort kopieerbeveiliging actief is.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dutch flash
Hoi I R Baboon

De bestanden staan op mijn pc.(laptop).
Ik zou het echt niet weten of er een beveiliging opzit.
Vandaar de vraag op het forum of het mogelijk is om ze te bekijken op de pc.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 10 2012 12:57:47:
Hoi Lutz

Heb de laatste firmware versie erop staan.
In welk bestandsindeling het wordt opgeslagen op harde schijf is me een raadsel.

Ieder geval bedankt voor het mee denken..
Gewijzigd door dutch flash op 10 december 2012, 12:57
 
I R Baboon
Probeer dat .ts bestand te converteren naar een ander formaat.
Via Google vind je de nodige tools ervoor.
Misschien komt daar wel iets bruikbaars uit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dutch flash

Quote

Probeer dat .ts bestand te converteren naar een ander formaat.
Via Google vind je de nodige tools ervoor.
Misschien komt daar wel iets bruikbaars uit.


We gaan dat maar eens proberen..
 
Lutz
Kan je misschien een stuk opnemen (ca. 30 seconden) en dan hier posten?
Dan kunnen wij kijken of wij het kunnen lezen...

Mocht er nog ergens een handleiding van de TV ontvanger online staan, wil je dan nog een link sturen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Wanabo
Ben bang dat het niet gaat lukken om een dergelijk bestand in het forum te posten. Misschien kan dutch flash het op zijn online homedrive zetten en een link hier posten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV-ontvanger Rebox ON-1011TPVR, met een ext. Mobile Drive: Freecom mobile drive XXS 2.5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv ontvanger MZ 101, doorspoelen definitief voorbij Digitale TV storing : 1 23 apr 2019
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
mz-101 ontvanger 5.0.6.p-196 Algemeen : 1 12 apr 2018
Kaonmedia M7 MZ-101 Ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 11 28 jun 2016
T-Mobile verkoopt Online aan Canal Digitaal Algemeen : 4 10 aug 2014
Advertentie