Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Modem terugsteuren
|
|
Hikmet24 |
Geplaatst op 28 January 2013, 11:13
|
Activiteit » Enschede Berichten: 2 Lid sinds: 28 Jan 2013 |
Goedendag, IK ben gisteren overgestapt op Ziggo en ik heb me abonnement van Online gisteren avond opgezegd. En nu wil ik me Online modem terug sturen naar Online BV. Hoe moet ik dat doen? Op de doos staat de adresgegevens van online er nop ,kan ik op de doos '' Retour Afzender '' of '' Modem Retouren '' erop schrijven en terug sturen of moet ik het anders doen?? Graag jullie antwoord, M.v.g Hikmet. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 28 January 2013, 15:00
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Als je gisteren pas opzegde, zit je nog in de opzegtermijn van één maand. Dus je hebt het recht om nog één maand gebruik te maken van de xDSL verbinding. Je hebt ervoor betaald. Dus waarom zo snel alles terugsturen? Als Ziggo volgende week een storing heeft, kan je toch verder internetten. Als uiteindelijk je verbinding is opgeheven/gedemonteerd, krijg je vanzelf een brief van Online. Daarin staat aangegeven wat je met het modem moet doen. Die brief zou ik gewoon afwachten. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Hikmet24 |
Geplaatst op 05 February 2013, 19:42
|
Activiteit » Enschede Berichten: 2 Lid sinds: 28 Jan 2013 |
Dank voor je reactie :-) Inderdaad , ik heb me abonnement op 27 Januari opgezegd en ik me me modem al gedemonteerd. En ik had het al in de doos ingepakt. Ik heb gedaan wat je me vroeg ik heb op de brief opgewacht en tot nu toe heb ik geen brief of email van Online ontvangen. Hopelijk krijg ik die brief als nog.. Anders bel ik wel. En ik heb van online geen brief / email gehad of me abonnement is opgezegd dus heel eerlijk zit ik niet zo goed in me fel... Maar ik wacht nog wel af ,kijken wat er gaat gebeuren.... Mvg, Hikmet. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 05 February 2013, 22:09
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Wat zegt de "Mijn Online" pagina over je abonnementsstatus? Kan best wel een dikke week duren voor je nadere info krijgt. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem terugsteuren', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Waardeloos MODEM | Algemeen | : 11 | 21 Sep 2019 |
Advertentie