Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Geen DSL verbinding??
|
|
ddb |
Geplaatst op 23 March 2013, 16:13
|
Activiteit » Utrecht » 3527TK » Internet » Huawei HG655D Berichten: 1 Lid sinds: 23 Mar 2013 |
Hallo allen, Ik zou op 21-03 internet moeten hebben. Maar ik merkte helaas op dat dit niet het geval was. Dus heb ik gisteren telefonisch contact gehad met Online. Die vertelde mij dat het aan de bedrading zou liggen. Nu is de vraag hoe ik deze goed krijg. Momenteel heb ik transparant en wit boven en transparant en zwart beneden. Even voor de duidelijkheid; 1. transparant 2. zwart 3. wit 4. transparant Ik wil natuurlijk zsm internet hebben, want dit via mijn mobiele telefoon werkt ook niet echt. Hopelijk is er iemand die mij helpen kan. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 23 March 2013, 19:12
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Transparant-wit of transparant-zwart zijn ook de combinaties die je moet hebben. Een van die zou dus een signaal kunnen leveren. Heb je die kabels los zitten? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen DSL verbinding??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres | Helpdesk | : 2 | 14 Apr 2020 |
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) | Opleveringsproblemen | : 5 | 22 Jan 2020 |
Overgestapt maar geen internet | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2020 |
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Advertentie