obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
HG655D nieuwe firmware B039
Amstrong
Het is bekend dat de modem probleem heeft voor Apple Bonjour service en geen DLNA-functie binnen LAN-verbindingen. Dit werd ook veel meldingen gemaakt in verschillende forums.

Goed nieuws is dat T-mobile/Online is pushing nu een nieuwe Firmware om deze 2 probleem op te lossen, dwz updaten van de oude firmware xxxxB023naar xxxxB039.

In feite, Online / Huawei kan de nieuwe firmware bestand geschat op hun website, dan we kunnen uploaden naar de modem en update zelf, is dat niet makkelijker?


Heeft iemand hier al ontvangen de update? Kunt u vertellen hier is de problemen opgelost?
 
I R Baboon
Het is te hopen dat nu eindelijk na anderhalf jaar! een update uitkomt.
Een heel slechte beurt voor Online.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
RickB
Weet iemand of in die update NAT Loopback ook is opgelost?
 
dutch flash
Update is nog niet door gevoerd, volgens mij !
 
Amstrong
Ik heb vanmorgen de Firmware ontvangen:

V100R001C02B039SP01_DBG

DLNA binnen LANs werkt nu! Grin
 
dutch flash
Clap

Hier nog niks gekregen....
 
I R Baboon
Als het goed is, wordt de update per batch uitgevoerd.
Het kan dus best een tijdje duren voor je modem aan de beurt is.
Eventueel kan je ook een powercycle uitvoeren. Dan kijkt het modem tijdens de herstart na of er een nieuwe firmware klaar staat.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Een power cycle werkt alleen indien je batch al is geactiveerd. Ik heb geen inzicht hoe ze de batches regelen, het kan zijn per serie nummer, of per woonplaats.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
gvgorp
Even doorzetten.
Ik heb twee weken terug met Online gebeld via 0900-9515, menu opties 3 > 1 > 3. (Ik weet ze inmiddels uit mijn hoofd).
Ik heb ze uitgelegd dat mijn Apple apparatuur niet werkt op hun Huawei modem. Gelukkig kreeg ik direct een behulpzaam antwoord:
Huawei heeft een firmware update gemaakt, die het probleem met het Apple Bonjour protocol oplost. Deze is Online sinds februari/maart langzaam aan het uitrollen. Hiervoor voert de technische dienst van Online 's nachts op een aantal geselecteerde modems de firmware update uit.
Online heeft mijn modem in deze lijst geplaatst. Volgens Online kan de firmware update een week op zich laten wachten.

Ze konden eerst geen verbinding maken met mijn modem. Hiervoor heb ik de modem moeten resetten naar fabrieksinstellingen. Een week later hebben ze de firmware met versie V100R001C02B039SP01_DBG op mijn modem geplaatst.
Nu werkt alles samen via thuisdeling; Iphone, Apple TV en Itunes!
Het duurde even, maar nu ben ik wel blij!
 
Amstrong
actueel firmware versie is: V100R001C02B050
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HG655D nieuwe firmware B039', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Advertentie