Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Verbinding verbreekt steeds op Chromebook (Samsung)
|
|
mediumvillage01 |
Geplaatst op 14 April 2013, 09:54
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 14 Apr 2013 |
Beste forummers, Sinds kort heb ik n Samsung Chromebook. Iedere keer wanneer deze op schermbeveiliging gaat of aan/uit verbreekt de verbinding met ons Orange/online Huawei HG566d modem. Wanneer ik het modem reset of aan/uit zet is de verbinding iedere keer herstelt op de Chromebook. Zodra deze op schermbeveiliging gaat en opnieuw opstart is de verbinding weer weg. Zeer irritant!! Wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen? Chromebook venster geeft een tip in te loggen op het modem en te sleutelen aan de settings, maar weet niet eens hoe ik daar kom.. Alvast vriendelijk dank, prettige zondag en moge Ajax winnen Gr |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 14 April 2013, 11:09
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Ik zou eerder kijken naar je Chromebook. Die verbreekt de WIFI verbinding steeds. Ik zou een blik werpen op het energiebeheer van de Chromebook. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
mediumvillage01 |
Geplaatst op 14 April 2013, 11:41
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 14 Apr 2013 |
Het fijne en tegelijkertijd ook beperkte aan de Chromebook is dat je praktisch geen instellingen hebt om aan te kloten.. Het lijkt trouwens al te zijn opgelost. De Chrome OS Help raadde me aan het vinkje: "Netwerkacties voorspellen om de laadprestaties van pagina's te verbeteren" uit te schakelen. Geen idee wat daarmee bedoeld wordt, maar de verbinding is vanaf nu nog niet 1 keer verbroken. Trouwens inloggen in het modem kan met 192.168.1.1. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 14 April 2013, 20:47
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Inderdaad een cryptische omschrijving. Maar het werkt nu. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding verbreekt steeds op Chromebook (Samsung)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi verbinding voor mijn pc. | WiFi | : 2 | 03 Jan 2020 |
Internet valt steeds weg | Storing | : 4 | 18 Nov 2019 |
Fritzbox 7390 valt steeds weg | Eigen modem configuratie en problemen | : 8 | 03 Aug 2019 |
Wel verbinding, geen internet | Storing | : 1 | 30 Dec 2018 |
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding | Opleveringsproblemen | : 4 | 07 Dec 2018 |
Advertentie