Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Pagina 2 van 2: 12
|
Fritz!Box en overstappen naar bellen van Online
|
|
devious |
Geplaatst op 22 May 2013, 19:33
|
Activiteit Berichten: 108 Lid sinds: 19 Jul 2011 |
ben er mee bezig, maar euh...duurt ff vrees ik. Het lijkt er sterk op dat de LINE-port van de HG655d direct is doorgelust naar de phone1/2 uitgangen. Met een hotelswitch ertussen. Als dat echt waar is kun je beter terug naar een Livebox! Oh nee, de VoIPfw van Online helpt de Lb om zeep.. |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 24 May 2013, 14:49
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Simpele oplossingen zijn hier niet mogelijk. Ik denk dat we alle alternatieve scenarios wel hebben gehad. Je kan dailing rules ook via je DECT toestel laten lopen, maar niet iedereen heeft DECT of een toestel dat daarmee overweg kan. Ik zou graag specifieke info willen over die "digitale toewijzing". Als de Huawei met de Fritz wilt concurreren, moet daar meer over bekend worden. Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
devious |
Geplaatst op 24 May 2013, 19:12
|
Activiteit Berichten: 108 Lid sinds: 19 Jul 2011 |
maar dat is niet zo goed voor het bedrijf Online. Ik vrees dan ook dat eea goed is dichtgetimmerd. Zonder de files kun je niks met VoIP, maar met de files kun je dit soort dingen ook niet instellen. En dat is puur FW. Online: goedkoop maar nog lang niet gek. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritz!Box en overstappen naar bellen van Online', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
Online.nl | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Mar 2020 |
Online maximaal internet pakket | Snelheid | : 2 | 18 Mar 2020 |
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 | Eigen modem configuratie en problemen | : 7 | 29 Sep 2019 |
Glasvezel migratie van Fiber naar Online | Online Alles-in-1 met Glasvezel | : 7 | 21 Aug 2019 |
Advertentie