obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
lijnhuur
Joop O
Ik wil evt klant worden bij Online met uitsluitend internet. Bovendien willen wij ons KPN telefoonabonnement gaan opzeggen. De verkoopmedewerker zegt door de telefoon dat dat geen probleem is en ook geen extra kosten in rekening gebracht zullen worden. Maar volgens hun eigen voorwaarden art 6.5 staat dat Online in dat geval een extra vergoeding in rekening zal brengen. Wie moet ik nu vertrouwen ? Heeft iemand hier ervaring mee ?
 
I R Baboon
Aaah, iemand die de voorwaarden doorleest... Netjes.

Maar de verkoper heeft gelijk. Het abonnementstarief is inclusief lijnhuur van KPN.
Je kan gerust je analoge KPN opzeggen, als dat wilt.

Maar hoe ga je dan bellen?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Joop O
mobiel of voipstunt etc
 
I R Baboon
Prima keuze.

Als je toch je oude KPN telefoonnummer wilt behouden, kan je een portering aanvragen bij Cheapconnect of Budgetphone.
Een portering staat gelijk aan een beëindiging van je KPN lijn. En kan je toch gebruik blijven maken van het oude nummer.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Je kan eventueel ook eraan denken om via Online te bellen. Dat kan ook.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
platvoetski
Ik ben, net als Joop O, op zoek naar een uitsluitend internet abonnement. Ik maak gebruik van InterVoip en 12connect en dat wil ik graag blijven doen.

In dit topic lees ik dat ik ook een bel-abonnement nodig heb. Het schijnt dat providers inderdaad wel eens de VOIP instellingen van hun modem blokkeren als je geen bel-abonnement afneemt. Ik heb dit bij Telfort nagevraagd en daar is het geen probleem. Concreet zou ik dus willen weten:

Wanneer ik een abonnement voor alleen internet afsluit bij online.nl, kan ik dan in het modem dat ik in bruikleen krijg de nodige VOIP instellingen maken?
 
I R Baboon
Nee, hoor. Voor Voip is geen bel abo nodig.

Check dit topic:
VOIP op de Huawei

Met welke apparatuur bel je nu?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
platvoetski
Dat klinkt goed!

Ik heb het topic over de VOIP instellingen van de Huawei gezien. Als de rest van het modem ook zo is, word ik daar denk ik wel blij van!

Ik heb nu een Speedtouch 780 WL staan. Ik gebruik 12connect zodat ik een "vast nummer" (085-xxxxxxx) heb. InterVoip gebruik ik om te bellen. Op de SpeedTouch kun je maar één SIP provider instellen. Ik heb daarom een Asterisk server geconfigureerd op een server, een VPS van Linode.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lijnhuur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
lijnhuur/opzegging domein Klacht over Online : 8 07 jun 2016
Doorbelasting lijnhuur Wat verandert er? : 11 18 aug 2009
Kom er niet uit met Online & KPN doorbelasting lijnhuur oude abonnement Algemeen : 5 16 aug 2009
Inclusief lijnhuur Helpdesk : 7 11 aug 2009
Advertentie