Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson probleem wifi
1234
ik wilde vandaag mijn wachtwoord wijzigen van mijn internet dat was wel gelukt. maar ik heb het vinkje geen nieuwe apparaten registreren aangezet en toen was me internet oppeens weg ik kan hem nog steeds wel zien dat hij beschikbaar is maar ik kan niet verbindenSad wie helpenn.......

Automatisch samengevoegd met vorige post op: 27 juni 2013, 18:54:28:
ik heb nu tijdelijk internet van mijn buurman maar ik wil zo snel mogelijk mijn eigen internet terugSad
Gewijzigd door 1234 op 27 June 2013, 17:54

devious
even terug:

Je hebt tegen je modem gezegd dattie geen NIEUWE apparaten moet accepteren en daarna het wachtwoord gewijzigd? Daarna op toepassen geklikt natuurlijk. Dus de oude verbinding met je apparaat verdween en moest overnieuw tot stand worden gebracht.
Begrijp je wat je fout deed? Mooi, de oplossing is bijzonder simpel. Modem resetten met de reset-knop. Afhankelijk van je modem, maar ergens is er een reset-gaatje met daarachter een microswitch die je kunt indrukken met een naald ofzo. Daarna is alles weer terug bij het oude. Wellicht komt de oude WiFi weer up en kun je weer inloggen, anders gewoon overnieuw verbinding maken. Wachtwoord wijzigen en opnieuw de verbinding maken. Daarna kun je verder spelen.

Jij hebt wat te doen vanavond ;-) Succes

I R Baboon
Of je sluit even een laptop/pc aan via een netwerkkabel.
Dan kan je zo die instellingen even veranderen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson probleem wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 Jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 Oct 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 Jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 May 2020
Advertentie