obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
epg werkt gedeeltelijk
gerard3
beste mensen,
heb net een week digitenne van Online en bijna alles werkt prima
maar ik mis enkele programma gidsen bij 8 zenders
heb al meerdere keren de zenders laten installeren maar heeft niet gewerkt
de zenders zonder gids zijn:
Veronica/Discivery XD
RTL8
Kindernet/Comedy Central
Belgie een
Canvas
DiscoveryChannel
Eurosport
Meiden van Holland
kan iemand mij hiermee helpen?
 
CnC
Kun je op één van die zenders staan en dan op de ANT knop drukken op je afstandsbediening? Wat geeft hij dan aan?
 
gerard3
beste CnC
kwaliteit, gaat tussen 90 en 94% heen en weer
 
CnC
Hmm daar zal het dan niet aan liggen.

Probeer de ontvanger eens terug naar de fabrieksinstellingen te zetten of als je een ontvanger met harddiskrecorder hebt de update uit de link hieronder te doen:
http://www.online.nl/klantenservice/extra-informatie/software-update-harddiskrecorder/
 
gerard3
beste CnC,
naar fabrieksinstellingen gedaan
was snel gebeurd
kwam bijna onmiddelijk de regiovraag
zenders zoeken
en precies dezelfde zenders weer zonder programma
dus helaas....
heb ook eens ergens gelezen:
de stroom eraf halen
is dat een optie?
dat heb ik nog niet gedaan
 
CnC
Hmm vreemd, opvallend is wel dat het enkel zenders in bouquet 4 betreft (zie link hieronder), de zenders worden in 5 bouquetten verstuurd door 5 zendmasten (soms sturen sommige zendmasten 2 bouquetten).
http://dvbt4all.nl/digitenne/nts3-bouquet-4/

Kun je alsnog handmatig bouquet 4 toevoegen adhv de informatie op de link hieronder? Of idd de ontvanger even 10 minuten van het stroom afhalen (bij voorkeur door de aan/uit schakelaar achterop).
http://dvbt4all.nl/digitenne/kanalen-en-zenders/

Mocht dat niet werken dan raad ik je aan toch even de helpdesk te bellen, wees er zeker van dat de persoon aan de andere kant doorheeft dat het exact één bouqet betreft en mocht die er niet uitkomen vraag of hij een case naar de 3e lijn aanmaakt.

Hoewel dit soort problemen meestal te maken heeft met ontvangstproblemen, is het duidelijk dat jij (afgaande op wat je eerder aangaf) hier geen last van hebt. Heel misschien helpt een sterkere antenne mocht je die nog niet gebruiken anders vermoed ik een storing met het uitzenden. Maar de 3e lijn bij Online kan hier uitsluitsel over geven.

Overigens is de kans groot dat de betreffende medewerker je al het voorgaande laat doen wat ik heb voorgesteld, ga hierin dan gewoon mee hoe irritant het misschien ook lijkt. Enerzijds kan het zijn dat een tweede keer dezelfde handeling uitvoeren wél werkt, anderzijds is het voor de gemoedsrust van de medewerker nodig zodat hij weet dat hij er alles aan gedaan heeft en hij zijn verzoek naar een andere afdeling (dit geval de 3e lijn) goed kan motiveren. Als hij dit laatste namelijk niet doet dan is de kans groot dat zijn verzoek zonder een blik erop te werpen gelijk afgeschoten wordt en hij op zijn kop krijgt dat hij niet alles geprobeerd heeft.
 
gerard3
beste CnC,
omdat mijn bijgeleverde antenne niet goed functioneerde
heb ik een bredere toegestuurd gekregen
(is tevens binnen als buiten antenne)
vandaar mijn prima ontvangst
ik ga morgenvroeg aan de slag met eerst de aan-uit knop
op de achterkant van de ontvanger
en als dat niet helpt ga ik proberen om eerst eens 1 zender
handmatig te programmeren
U hoort nog van mij
alvast bedankt voor de tips
(zonder U had ik de stekker er 1 minuut uitgetrokken)
maar nu dus 10 minuten via de aan-uit knop)
 
CnC
Ah zodoende. Graag gedaan voor zover ik iets heb kunnen betekenen. Overigens is het mooie aan die bouqetten dat het handmatig toevoegen van 1 resulteert in het toevoegen van allen binnen datzelfde bouqet.
 
gerard3
beste CnC,
WAUW..... THANX!!!
20 minuten met de aan-uit knop uit gehad
weer aangezet en alle zenders waren nog aanwezig
en... overal is EPG!
bedankt!
Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'epg werkt gedeeltelijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Parental Control werkt niet Zyxel configuratie en problemen : 2 25 nov 2018
ZyXEL VMG8324-B10A het werkt niet / LED's branden Zyxel configuratie en problemen : 3 19 aug 2018
Advertentie