obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Meerdere problemen met Huawei HG655D
ElieHague
Hoi, ik volg jullie gesprek maar half want ik ben geen expert. Maar vandaag is mijn huawei modem en online abonnement afgeleverd. Bij een speedtest kwam ik ook op max 40 kbyt/sec.

Wat moet ik de helpdeskmedewerkers vertellen om geholpen te worden zodat ze zorgen dat hij tijdelijk 'gefixt' wordt?

(Bij zowel ipad als laptop kom ik niet hoger uit dan 40 kbyte/sec)
 
CnC

Quote

ElieHague schreef:

Hoi, ik volg jullie gesprek maar half want ik ben geen expert. Maar vandaag is mijn huawei modem en online abonnement afgeleverd. Bij een speedtest kwam ik ook op max 40 kbyt/sec.

Wat moet ik de helpdeskmedewerkers vertellen om geholpen te worden zodat ze zorgen dat hij tijdelijk 'gefixt' wordt?

(Bij zowel ipad als laptop kom ik niet hoger uit dan 40 kbyte/sec)

Hoe is het bekabeld?
 
ElieHague
De vorige (wireless) modem was van Telfort. Ik had daar een telefoonkabel in zitten. Deze kabel heb ik nu in de online (wireless) modem en verder zijn er geen kabels.
Mijn Telfort modem/ abonnement werkte goed. Maar deze Huawei modem fluctueert sterk in zendkracht en de snelheid is werkelijk belabberd, alsof ik een inbelverbinding van vroeger heb. Over de zendkracht: mijn Iphone verliest regelmatig ontvangst van de modem, terwijl ik 1 verdieping hoger zit. De Telfort modem had dit probleem niet.
(Ps: tussen de twee etages zit geen beton/ metaal)
 
CnC

Quote

ElieHague schreef:

De vorige (wireless) modem was van Telfort. Ik had daar een telefoonkabel in zitten. Deze kabel heb ik nu in de online (wireless) modem en verder zijn er geen kabels.
Mijn Telfort modem/ abonnement werkte goed. Maar deze Huawei modem fluctueert sterk in zendkracht en de snelheid is werkelijk belabberd, alsof ik een inbelverbinding van vroeger heb. Over de zendkracht: mijn Iphone verliest regelmatig ontvangst van de modem, terwijl ik 1 verdieping hoger zit. De Telfort modem had dit probleem niet.
(Ps: tussen de twee etages zit geen beton/ metaal)

Ik doelde op de behaalde snelheid via kabel
 
Lutz
@ts:

een snelheidstest moet je altijd bedraad uitvoeren, omdat een slecht geconfigureerd WLAN de performance teniet kan doen.

Apple producten werken niet goed samen met Huawei. Zal met de nieuwe firmwar 050 moeten opgelost zijn. Welke firmware versie heb je?

Anders volg de link in de FAQ aan de linker kant.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
ElieHague
Toen ik online belde, was de grootste waarschijnlijkheid dat de modem niet goed is. Omdat het signaal zo fluchtueert.
Ik krijg nu een nieuwe modem toegestuurd. Ik ben benieuwd en anders ben ik wel weer online.
Bedankt iedereen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meerdere problemen met Huawei HG655D', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Advertentie